MOMENT 4 LIFE : PART 11

hon bor i new york, om ja har sagt annat så glöm bort det NEW YORK IS THE SHIT.
- Såå vad vill du ? frågade jag honom och log.
- Alltså jag typ..
- Typ vad ?'
- Gillar dig mer än en kompis.. VAFAN SA HAN ?!
Tumblr_lj6sg0ili91qifbjwo1_500_large
25 NOVEMBER 2010
När jag vaknade kom en glad känsla upp i magen, en månad exakt till julafton ! St.Lucia hade varit underbart! Ryan hade berättat att han gillade mig, men jag gilla ju inte han så det blev inget mer med det. Jag hade fått Ryan och Chaz's nummer men inte Justins eller Selenas men jag orkade inte bry mig mer om det.. Jag hade inte träffat någon av dom sen resan, bara Jessica, fast hon bor i Seattle så det blir lite långt och åka..

Hey sunshine
Klockan är snart tolv så vi kanske kan dra till Central Park och ta med lite starbucks fika ? Haha jag låter som mamma men det är så mysigt :D <3 xx C

Jag log lite för mig själv av smset från Courtney och svarade direkt.

Sure, om en halvtimme utanför dansstudion vid din lägenhet ? :) <3 

I'll be there girl! fick jag som svar tillbaka. Jag ställde mig snabbt upp och gick mot köket. Pappa satt vid köksbordet och drack kaffe och läste någon tidning.

- Pappa.. Jag drar till Courtney om en halvtimme, sa jag  
-Okej men kom hit vid fem för vi får besök.Jag nickade och gick mot ytterdörren. Jag gick ut och åkte hissen ner. Jag småsprang mot portdörren och kollade på termometern. - 15 ..
- Shit, sa ja tyst och åkte upp igen.

Jag bestämde mig för ett par tighta mörkblåa jeans och en grå halvstor tshirt. Jag drog på mig kläderna satte upp håret i en snabb boll på huvudet och sen gick jag ner. Jag tog på mig mina svarta Dr.Martens , min stora halsduk och min canada goose jacka och sprang fram till pappa och sa hejdå sedan gick ja ut. Jag tog händerna i fickorna för att försäkra mig om att jag hade mobilen och plånboken, det hade jag.

Jag gick mot dansstudion som låg några kilometer bort. Courts familj hade flyttat till en lägenhet lite längre bort men inte alls långt. När jag kom fram så stog hon redan där och fixade med mobilen. Hon kollade upp och log. Vi kramades och gick sedan mot Starbucks. När vi var framme så var det sjukt lång kö.
- Öh.. Jag tror vi får stå här ett tag nu.. sa Courtney och småskratta. Jag skratta också, sedan en kvart senare så fick vi beställa.

- Två chailatte , två stora kanelbullar och två ostfrallor. sa jag till han i kassan . Vi fick det vi beställt och sedan gick vi mot Central Park.
- Har du fortfarande bieberfever? frågade jag Courtney och hon stannade upp.
- Ja ! Vafan han är världens finaste kille, en legend, en sexgud ! Klart man har kvar bieberfevern, sa hon högt och demonstrerade med armarna så folk börja stirra. Jag garvade och vi fortsatte gå.  När vi var framma satte vi oss på en bänk och började käka.

Plötsligt så gick tre killar förbi, var det dom ? Nej det kunde de väl inte..?

KOMMENTERA !


Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra !!

2011-04-05 @ 20:25:14
Postat av: Johanna

Super duper bra!!!:D

2011-04-05 @ 20:51:21
URL: http://myownstoryss.blogg.se/
Postat av: Linnea

MEEEEEEER!!!!!

2011-04-05 @ 21:23:46
Postat av: Mimmi

skita bra jao ;D

2011-04-05 @ 21:35:24
Postat av: Madde

Meeeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-04-06 @ 00:11:14
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra

2011-04-06 @ 15:31:39
Postat av: Anonym

hur ser alexis ut typ ? kan inte du visa en bild på hur hon ungefär ska se ut.. :)

2011-04-06 @ 19:32:39
Postat av: =)

Fuking bäässsst!!! Mera!!

2011-04-06 @ 19:54:08
Postat av: sofia

jättebra verkligen :)

2011-04-06 @ 20:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback