MOMENT 4 LIFE : PART 18

När scenen var klar så gick alla på lunch. Just som vi gick plingade mobilen till. Jag öppnade smset och fick en chock. Gosh..

                                                         
JUSTINS PERSPEKTIV
Jag hade alldeles nyss skickat ett mms till Alexis och några fler med en bild på frisyren. Dom flesta hade redan svarat att det var snyggt osv, det var bara Alexis kvar. *PLING*

 Damn Bieber ! En aning snyggare än din andra frilla va ?
 Haha förlåt men jag förstår verkligen inte vad dina fans såg med den frillan ;)
What's up btw ? :) xxLexi

Jag log lite för mig själv innan jag svarade.

Det var hairflipen som dom gillade you know ;)
Nä men inte så mycket, twittrade nyss bilden , u ? :) <3 xxJustin

Lunch :) Eller lunch och lunch det är ju fyra så det är nog mer fika , haha :))  Nejmen jag ska fortsätta käka , så ses vi på jullovet, eller skulle du komma tidigare ? :) xxLexi

Någon dag tidigare :) Btw har inte du skola eller något dom här dagarna ? <3 xxJustin 

Homeschooled :) Har aldrig gått i en skola förut :) Cya l8r Biebster ;) <3
 
Ses då :) <3 Biebster i like it :D xx Biebster ;)

ALEXIS PERSPEKTIV
Jag log lite innan jag stoppade ner mobilen i väskan igen. Jag stog nu i kön med Sophie framför mig och Elizabeth bakom mig. Bridgit och Ellen hade gått och satt sig redan. Vi tog våran "fika" och satte oss vid samma bord som Bridgit och Ellen. Jag satte mig på den tomma platsen och Elizabeth började genast prata.

- OMG ! Det är Keli Price!! Han som ska spela Chris Abeley mot mig.. Aaaahhh han är såååå snygg.... sa Elizabeth och drömde sig bort .. Alla kollade åt hennes håll och hon hade rätt, han var ganska så snygg !
-Ohmygosh.. hörde man Sophie sucka. Bridgit hade pojkvän det visste jag, så hon brydde sig inte. Men Elizabeth,Ellen och Sophie suckade av lycka när dom såg honom.

Jag kollade upp mot Bridgit som kollade på mig. Vi röck på axlarna och fortsatte äta våran pasta. Plötsligt så ringde min mobil. Justin, igen. Vad vill killen egentligen ? Haha.

- Hej Justin sa jag och alla blickar vändes mot mig. Förutom Bridgits som redan kollade på mig.
- Hej Lexi, jag var tvungen att prata med dig, haha.
- Haha okej, varför ?
- För jag har bajstråkigt , sa han och skrattade för sig själv.
- Haha . Men Justin jag måste gå , igen. Haha du kan ju ringa ikväll istället om du vill snacka, sa jag och log.
- Okej, Hejdå Lexi.
- Hejdå Bieber. sa jag och la på.

När jag la ner mobilen i väskan igen så brydde sig igen om Keli. Utan bara om mig och Justin.
- Känner du Justin Bieber ? frågade alla samtidigt och stirrade på mig av chock.
- Öhm.. nej ? försökte jag med men ingen trodde på mig.
- AW C'MON ! sa alla högt tillsammans igen och jag höll på att skratta men försökte hålla lugnet

Jag ignorerade dom för skojs skull men nickade sedan.

KOMMENTERA
lite wierd elle ? Först så smsar han och sen ringer han. Besatt jao :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

mer :D

2011-04-28 @ 13:35:47
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: amanda

jättebra!

jag ahr själv börjat skriva en justin bieber novell. gå gärna in och läs och skriv vad ni tycker om den :)

2011-04-28 @ 14:24:28
URL: http://bieberfevertime.blogg.se/
Postat av: Stina

meeeeer :)

2011-04-28 @ 16:34:47
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: sofia

riktigt bra! :D

2011-04-28 @ 18:00:46
Postat av: Julia

HAHAHAH ''besatt jao'' XD

2011-04-28 @ 18:40:33
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Anonym

Meer

2011-04-28 @ 19:29:02
Postat av: Y

haha jag är ny läsare. ocb jag måste säga att din novell är grymt bra. Längtar till nästa del :) <3

2011-04-29 @ 17:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback