MOMENT 4 LIFE : PART 19

Jag ignorerade dom för skojs skull men nickade sedan.


bild : alexis o justin tar kort. bild två : mcflurry. bild 3 : justin som kollar alexis bilder ( skit i chaz o ryan på bilden (: ) bild 4 : alexis tröja.
ALEXIS PERSPEKTIV - jullovet.
Nu var det äntligen jullov ! Eller ja.. Jag har ju jämt lov, förutom när jag har lektioner med pappa .. Vilket är 2 timmar om dagen, men whatever.

Idag så skulle Justin komma hit ! Skulle bli sjukt kul eftersom vi inte snackade så mycket egentligen på Thanksgiving. Jag gick ifrån köket där jag nyss hade ätit lunch, och gick till mitt rum. Jag hämtade min dator och min mobil, sedan gick jag mot vardagsrummet. Pappa hade åkt till jobbet, så jag var helt själv. Han jobbar som filmproducent, så jag fick se dom flesta filmer innan dom andra.

Jag loggade in på twitter och kollade dom flestas tweets. Jag gick in på Justins och läste vad han skrivit.

So i'm off to a friend in NYC, see ya ladies ;) för två timmar sen via twitter för Iphone.

Jag småskratta lite åt alla tweets han hade fått tillbaka. Typ på alla stog de " OMG jag bor i NY!!" eller något. Jag bestämde mig för att åka till flygplatsen. Han var ju där om högst en halvtimme. Så det passa nog bra. Jag drog på mig min uggla tröja inna jag satt på mig mina ytterkläder, låste takvåningen, gick ut och åkte sedan med taxin mot flygplatsen.

JUSTINS PERSPEKTIV 
Jag vaknade av att flygvärdinnorna börja prata i högtalaren.
Ta på er erat bälte, för vi landar om fem minuter.Tack för att ni har flygit med RyanAir och ha en trevlig resa...
Jag satte på mig bältet och fem minuter senare så landade vi. Alla på planet var så sjukt sega på att komma ut. Tur var det också att det bara var massa tanter och gubbar på flyget. Jag hade verkligen inte orkat med fansen.

När jag fått min väska och kommit ut så stog hon där, Alexis. Hon spanade efter någon och tillslut så såg hon det hon var ute efter, mig. Hon brast ut i ett leende och små sprang emot mig. Jag mötte henne i en kram och vi gick sedan mot utgången. När vi kom ut så var det fullt med paparazzis. Både till Alexis och mig. Hon var ju ganska så känd eftersom hon skulle vara med i en film. Hon trängde sig ur folkmassan med mig efter sig. Hon vinkade in en taxi och det kom en snabbt. Vi satte oss tillrätta och taxin började köra. Tio minuter senare så var vi framme.  Hon skulle precis räcka fram pengarna när jag stoppade henne.

- Nej jag kan betala .. sa jag mjukt och drog fram en hundradollars sedel.
- Justin det är lungt jag kan betala, sa Alexis och höll fram pengarna till chaffören. Han tog emot pengarna och jag suckade.

När vi kom in i hennes takvåning så klädde vi av oss ytterkläderna och gick mot hennes rum.
- Så vill du sova inne hos mig eller i gästrummet ? frågade hon och log emot mig. Jag älskade det där leendet...
- Inne hos dig, sa jag och log tillbaka.
- Fast vi kan sova i biorummet också, sa hon sedan och log.
- Perfekt ! sa jag och sprang ut ur hennes rum. Jag sprang runt och öppnade i alla dörrar och jag hörde hur Alexis skrattade bakom mig.
- Justin det är här ! sa hon och öppnade en dörr. Hon gick in och jag gick efter. När jag kom in så såg det sjukt coolt ut. En skärm så stor som en vägg, massa fotöljer som man kan böja bakåt, ha glas i osv, men även några madrasser som redan låg där , tror de var ungefär sju stycken.

ALEXIS PERSPEKTIV
När vi var inne i rummet så såg Justin ganska imponerad ut. Han kollade runt med stora ögon i hela rummet.
- Wow.. Jag måste verkligen skaffa ett sånt här rum.. sa han och log mot mig.
- Haha gör det du ! sa jag och slängde mig i en fotölj. Han satte sig i den andra när han plötsligt utbrast:
- JAG VILL HA MCFLURRY MED SMARTIES ! Jag röck till lite och kollade hockat på honom. Vi kollade på varandra och båda började garva. När vi till slut lugnat oss ett tag så svarade jag på det han sa.
- Men om jag går och köper det så kan ju du göra något annat ? Jag orkar inte med trippelt så mycket paparazzis som jag annars har efter mig, haha.. sa jag och ställde mig upp.
- Sure, sa han och ställde sig upp också.
- Varför ställde du dig upp ? frågade jag coh småskratta.
- Öhm.. För jag vill låna din dator så jag kan twittra lite. sa han och log ett snett leende mot mig.
- Jaha visst då.. sa jag och gick sedan för att köpa Mcflurry.

JUSTINS PERSPEKTIV
Jag gick till vardagsrummet och hämtade hennes laptop. Jag gick tillbaka till biorummet och satte mig i samma fotölj som förut. Jag tog upp skärmen och satte igång datorn. Som tur så hade hon inget lösenord. Jag kom in och log lite mot hennes bakrund. Det var hon och Courtney som garvade åt varandra. Ganska fint kort endå.. Jag tog upp internet och gick in på twitter. Jag twittrade :

how ya doin ladies ? ;)

Jag fick ganska många svar så jag RT några och följde några stycken. Jag stängde sedan ner internet och tröck på mappen som hette ALEXIS. Alla bilder var bilder på såklart henne. Vissa bilder var fina modell kort, och visa lite mer, hmm vad ska man säga ? Sexiga.. Jag log stort mot skärmen när jag såg en bild som hon tagit framför spegeln, i bh och shorts.. Plötsligt så hörde jag hur ytterdörren öppnades och stängdes så jag stängde ner mappen och gick snabbt in på twitter igen. Alexis kom in med McFlurrysarna och satte sig brevid mig.

- Du är bäst ! sa jag och kramade henne medans jag tog min glass.
- Jag vet ! sa hon självsäkert och tog en sked glass in i munnen. Jag hade fortfarade laptopen i knät så jag satte på camen.
- Vi tar en twitpic , sa jag och hon kollade osäkert på mig.
- Är det så smart ? Du är världens kändaste tonåring, och jag är med i en ny film.. Vilka härliga rykten det skulle bli,sa hon ironiskt och lutade sig bakåt.
- Äh vem bryr sig ! sa jag och klickade upp webbcameran.

Vi tog ett kort och jag la upp den. Jag skrev även

Chillin with @lexi143 and eating mcflurry. IT'S YUMMA !

Vi bestämde oss sedan för att kolla på film.
-Vilken ska vi se ? frågade Alexis när hon satt där med kontrollen som man valde filmer med. Vissa hade inte ens kommit ut. Som Never Say Never , men den hade hon..
- Öh.. Alexis ? Hur kan du ha Never Say Never ? frågade jag och sneglade mot henne.
- Pappa hjälpte till att producera den.. sa hon och log stort emot mig.
- Coolt ! sa jag och röck kontrollen ifrån henne. Jag tröck på Notebook och lutade mig bakåt som Alexis.

När halva filmen gått så såg jag att Alexis grät.
- Aye.. Gråt inte .. sa jag tyst och torkade bort tårarna med min tumme. Hon kollade upp och..

KOMMENTERA
Yeaaah man ! Långt inlägg huh ? :D erkänn att jag var fett duktig nu !


Kommentarer
Postat av: Johanna

mer :D

2011-04-30 @ 08:27:17
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Simone

Skit bra novell! Har läst den ända från början ! Jag har också en JB novellblogg - skulle vara kul om ni komenterade & följde den :)



www.bieberplace.blogg.se



Kram:)

2011-04-30 @ 11:48:59
URL: http://bieberplace.blogg.se/
Postat av: Julia

aa du e fett duktig xD haha bästa kapitlet hittils c:

2011-04-30 @ 14:11:20
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Linnea :)

mmmeer :d

2011-04-30 @ 15:06:09
Postat av: Anonym

JA, LÅNGT KAPITEL, DET GILLAR VI!



2011-04-30 @ 23:11:15
Postat av: Madeleine

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-05-01 @ 00:58:27
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: sofia

Jättebra! Det börjar komma lite looove :D

2011-05-01 @ 10:16:10
Postat av: !!!

riktigt braaa , du är grym på att skriva :)))

2011-05-01 @ 11:47:06
Postat av: Anonym

AAAS BRA !

2011-05-03 @ 16:33:53
Postat av: CLARA

OJ JAG GLÖMDE VAD JAG HETTE

2011-05-03 @ 16:34:15
Postat av: Clara

nu skriver jag igen 1111

2011-05-03 @ 16:35:59
URL: http://claramacara.blogg.se/
Postat av: Anonym

snälla människa, det heter tryckte inte tröck! bra annars btw..

2011-05-03 @ 17:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback