MOMENT 4 LIFE : PART 17

Wow.. Alla verkar super trevliga. Detta blir nog awesome!

antar att ni vet vilka som e vilka nu, alexis längst ner till vänster annars.
Efter vi pratat ett tag så ringde mobilen. Jag ursäktade mig och gick en bit ifrån. Innan jag svarade så kollade jag vem det var. Justin.

- Hej ! sa jag glatt.
- Hej.. sa han , och han lät inte alls glad.
- Har det hänt något ?
- Selena hände, vi är inte tillsammans längre. Jag visste inte riktigt vem jag skulle ringa, men ditt namn var högst upp så , ja..
- Oj.. Men du Justin, jag måste sticka. Om du inte har något annan planerat så kan du ju komma hit ett tag ? frågade jag osäkert. 
- Har några konserter kvar men jag kan komma nästa vecka ! sa han och lät mycket gladare än för två minuter sedan.
- Bra, men jag måste gå, hejdå Justin.
- Hejdå Lexi.

JUSTINS PERSPEKTIV 
Jag ställde mig upp från sängen och gick sedan mot dushen. Jag känner mig så ofräsch. Jag ställde mig framför spegeln och drog av tröjan. Jag slängde den på golvet och tog av byxorna. Varför skulle Selena göra slut ? Det vi hade var så bra. Är jag inte bra nog för henne ?  Men jag måste respektera vad hon tycker. Jag gick in i dushen och satte på vattnet.

Efter dushen så blåste jag håret och drog på mig ett par kalsonger. Jag gick sedan ut ur badrummet och satte på mig samma kläder som jag hade haft hos Selena. Jag gjorde min hairflip och fick sedan upp en tanke. Jag måste skaffa en ny frisyr. Jag vet, alla fans älskar den. Men jag vill förändra mig. Jag bestämde mig för att ringa min frisör, Vanessa.

- Hej Justin, sa hon lika glatt som vanligt.
- Yo. Jag måste förnya min frilla !
- I can fix it, kom till min studio så fort som möjligt så fixar jag det.
- I'll be there, sa jag och la på.

ALEXIS PERSPEKTIV
Tjejerna var as sköna. Snacket hade varit awesome. Lisi hade bestämt att vi skulle spela in redan nu idag ! Jag satt i sminket brevid Sophie och snackade.

- Så, vad gjorde du på Thanksgiving då ? frågade hon och kollade in i spegeln.
- Pappa hade bjudit hem några kompisar, och deras söner. sa jag och kollade mot henne.
- Did you get some ? frågade Sophie flörtigt och brast sedan ut i skratt.
- Hell no. Dom är bara mina polare . Men vad gjorde du själv ?
- Middag med släkten, det var såhär kul, sa hon och visade en skala med händerna. Vi båda skrattade tills våra stylister blev trötta på oss.

När vi blev klara så gick vi ur sminket och mot inspelningsplatsen. Alla vi fyra , alltså vi som spelade att vi var med i " The Pretty Committee" , hade som en egen hörna med ett rum. Förutom Elizabeth som hade ett eget rum i ett stort hus. Vi andra hade bara en liten del pga man inte kommer se våra rum så mycket i filmen. Jag, Sophie och Bridgits delar var i samma rum somsagt. Scenen var att " Massie " skulle ringa mig , "Dylan" och " Kristen " och säga något om Shelby för hon inte fick gå på hennes fest. Då var Elizabeth i hennes rum och vi i våra delar. Så skulle hon ringa oss på riktigt, och alla blev fimlade samtidigt. För enkelhetens skull.

kommer skriva scenen på engelska för , ja kollar scenen nu på youtube o ja pallar inte översätta i huvvet

- Hey, sa jag och borstade håret. 
- Put the brush down, i'm calling Dylan, sa Elizabeth. Jag slutade borsta håret och kollade konstigt mot mobilen. 
- I was just about to call u , i'm in the middle of a wardrobe crisis, sa Sophie och drog i kjolen.
- Hey Dyl, sa jag sedan.
- Hey Alicia, aouch..

det är mer av scenen men ja pallar inte. kolla den här om ni inte har ett liv

När scenen var klar så gick alla på lunch. Just som vi gick plingade mobilen till. Jag öppnade smset och fick en chock. Gosh..

KOMMENTERA
lite konstigt och ointressant men vänta bara tills julovet kommer.
Vad tror ni det var för sms  ?



Kommentarer
Postat av: Anonym

as bra !! :)

2011-04-24 @ 13:19:49
Postat av: sofia

det var bra! men det verkar inte som att du tycker det är så kul att skriva längre, känns så iaf.

2011-04-24 @ 13:27:36
Postat av: elena

fortsätt nuuuuuu

2011-04-24 @ 16:56:30
Postat av: Julia

AWESOME! :D

2011-04-24 @ 22:36:27
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: linnea :)

mmeeerrr :D:D

2011-04-25 @ 01:23:23
Postat av: Anxie

Jätte bra novell!

Är ny läsare och älskar redan novellern:P

2011-04-25 @ 15:36:37
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-04-25 @ 20:14:31
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: julia

Awsome (:

2011-04-26 @ 13:18:16
URL: http://justindrewbstory.blogg.se/
Postat av: julia

Awsome (:

2011-04-26 @ 13:18:17
URL: http://justindrewbstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback