MOMENT 4 LIFE : PART 16

- Jag fick rollen, sa jag till Courtney och vi ställde oss upp i soffan och hoppa runt av glädje.. Undra vilka jag ska spela emot bara..


alexis ellen elizabeth sophie bridgit( riktiga namnen förutom alexis, hon heter ju samantha IRL)



Onsdagen hade kommit. Jag var sjukt taggad. Jag vet att vi bara skulle prata och lära känna varandra men endå. Klockan var runt halv nio när jag vaknade av alarmet. Vi skulle vara där vid tio så det var rätt lungt. Jag dushade och fixade mig . Sedan gick jag iväg mot samma bygnad som igår

JUSTINS PERSPEKTIV
Jag vaknade av att min mobil ringde. Jag satte mig försiktigt upp och tog mobilen. Selena.

- Hallå ? sa ja sömningt.
- Justin, vi måste prata. sa hon allvarligt.
- Men vi gör ju redan det ?
- Seriöst Justin ! Kom över om tio minuter. sa hon och la på. Jahapp.. tänkte jag och började gå mot garderoben.

Tio minuter senare satt jag i bilen mot Selena. Jag satte på radion och Chris Browns låt Yeah 3x spelades. Jag sjöng med lite smått men koncentrerade mig mest på vägen. När jag var framme så skyndade jag mig in i huset. Jag brydde mig inte ens om att knacka. Selena satt vi köksbordet med ansiktet i händerna. Jag gick mot henne och satte mig brevid henne.

- Vad ville du snacka om ? sa jag tyst och hon tog upp huvudet.
- Alltså.. Jag vet inte om jag känner lika dant för dig som i somras.. sa hon lika tyst som jag nyss hade gjort. Jag frös till och bara stirrade. Plötsligt så brände det bakom ögonen och ögonen fylldes med tårar. Jag blinkade bort dom direkt .
- Vadå ? Vill du göra slut ? frågade jag henne och hon nickade.
- Ja.. Jag gick snabbt ut och jag hörde hur hon ropade efter mig. Men nu ville jag bara hem.

ALEXIS PERSPEKTIV
När jag kom in så satt redan Lisi, Tyra och fyra tjejer till där. Antar att det är mina motspelerskor , så jag gick emot dom.
- Åh där är hon ju ! utbrast Lisi och ställde sig upp för att ge mig en kram sedan satte jag mig brevid en rödhåriga tjej.
- Så nu när alla är här så kan vi presentera oss själva genom att säga ens namn, ålder, vem ni ska spela och intressen, sa Tyra. Hon pekade på en av dom blonda tjejerna så dom kunde börja.
- Öhm.. Jag heter Ellen Marlow, jag är 15 år och ska spela Claire. Jag älskar att sjunga och laga mat. sa hon och sedan var det den andra blondinens tur.
- Jag heter Bridgit Mendler , jag är 17 år och ska då spela Kristen. Jag älskar filosofi , kläder och sånt, sa hon och log jätte stort mot oss. Sedan var det min tur. 
- Jag heter Alexis Brown, jag är 16 år och ska spela Alicia. Jag vet inte riktigt vad mina intressen är men typ dansa och sjunga ,lika som Ellen . sa jag och klämde fram ett leende. 
- Ah men jag heter Sophie Anna Everhard och är 16 år . Ska spela Dylan och jag typ bah älskar att spela volleyboll, sa hon med rötthår oseriöst och småskratta efteråt. 
- Jag är sist då. Jag heter Elizabeth McLaughlin och är 16 som dom flesta här. Jag ska spela Massie och jag älskar att fotografera och designa kläder, sa brunetten.

Wow.. Alla verkar super trevliga. Detta blir nog awesome!

KOMMENTERA
lite wierd inlägg, haha :D
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Awesome! :D

2011-04-17 @ 19:48:21
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Anonym

asbraa

2011-04-17 @ 23:27:05
Postat av: Anonym

Meer meeeeem mmmmmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer förfan ;D

2011-04-18 @ 18:23:39
Postat av: Madde

Jätte bra!

2011-04-18 @ 19:57:39
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: what's my name?

topp1, mer!

2011-04-18 @ 23:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback