MOMENT 4 LIFE : PART 15

- Hej det är Alexis.. sa jag osäkert och väntade på svar.
- Det är Justin.. Vad händer ?
- Var nyss på auditionen som ja berättade om igår, själv då ?
- Kom nyss hem till Atlanta, hann inte träffa dig så mycket.. sa han och lät ganska nere.
- Ja vet men vet du ? Snart jullov, då kan vi träffas ! sa jag hoppfullt och lgo för mig själv.
- Ja det kan vi ! Men jag måste sticka, har en konsert om några timmar, hejdå Lexi . sa han och lät glad.
- Hej då Justin..

Jag kollade klockan på mobilen efter han lagt på 14:12 .. Jag gick mot vardagsrummet och slängde mig i soffan. Jag satte på tvn och första programmet so visades var nyheterna. Jag suckade och tog upp min Blackberry och smsa Courtney.

Snälla kom över, jag har sjukt tråkigt ! :D xA

Haha visst, ja tar med popcorn , så fixar du film och dricka kanske ? :) <3 xC

Perfect <3 xA

Jag gick mot våran filmvägg, ja en filmvägg, pappa och jag älskar film, och gick mot skräck delen. Jag kollade runt och jag och Courtney hade nästan sätt alla utom Halloween 5 . Så det blev den. Tio minuter senare var hon här och vi började kolla. Man hörde när Micheal var i närheten pga musik så jätte läskig var dne ju inte. Men såklart att man skrek ibland.

När filmen var slut så var klockan runt sex, pappa hade åkt till jobbet så det var bara jag och Court.. Plötsligt så ringde min mobil. Jag blev livrädd och kollade vem det var, Okänt. recis när jag skulle svara på stoppade Court mig.

- Micheal ringde tjejen innan ju ! Svara inte !! sa hon högt och tog min mobil.
- Men det kanske är från Clique ju ? sa jag och tog mobilen och svarade. Hej det är Alexis. sa jag sedan.

- Jo hej det är Lisi Harrison! sa Lisi glatt .
- Jaha hej, sa jag lika glatt tillbaka och väntade på vad hon skulle säga.
- Vi tänkte bara meddela att vi har valt dig som Alicia Rivera. En av dom bortskämda tjejerna som egentligen vill få bort Massie från " tronen" eller vad man ska säga.
- Åhh !!! Gud vad kul ! sa jag och känd ehur lyckan spred sig igenom kroppen.
- Kul att du tycker det. Kom hit på onsdag morgon så ska vi gå igenom allting , hejdå ! sa hon och la på.

- Jag fick rollen, sa jag till Courtney och vi ställde oss upp i soffan och hoppa runt av glädje.. Undra vilka jag ska spela emot bara..

KOMMENTERA
skit konstig, men har inte alls lika stor skrivlust som igår :P först tittar dom på film och sen bah yay liksom xD


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahhha, men kanske selena och några av hennes vänner ska vara hennes fiender i filmen? :) Puss <3

2011-04-10 @ 17:05:50
Postat av: Anonym

asbra

2011-04-10 @ 17:08:45
Postat av: Madde

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera, jätte bra biebesdream.blogg.se

2011-04-10 @ 17:09:27
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: sofia

iiih vad kul! meeeeeeeeeer :D

2011-04-10 @ 17:52:42
Postat av: Julia

hahah fört film sen dem ba yeey! hahah fan va skön xD

2011-04-11 @ 10:41:37
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: jenny

jätte bra! ÄLSKAR DIN BLOGGGGGG

2011-04-12 @ 22:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback