MOMENT 4 LIFE : PART 10

Jag suckade och ställde mig upp. Vi gick mot hotellet där vi bodde.
- Aye, hur ska jag säga det till henne då? frågade jag sedan.
- Gå till hennes hotellrum, och säg det. sa Chaz och jag nickade. Tänk om hon inte känner lika dant, tänk om hon har pojkvän. Fan det här måste gå bra.
________________________________________________________________________________________________

JUSTINS PERSPEKTIV
Jag och Selena satt ute på balkongen och mös när sedan Chaz kom ut.
- Aye ! Vart är Butsy ? frågade jag honom och kollade runt.
- Han ska och berätta en sak till Alexis, sa han helt chill och satte sig på soffan brevid den jag och Selena satt på. Jag tog ena armen runt Selena igen och sa sedan:
- Aha okej.

Jag hade ju inga känslor för Alexis, tror jag iallafall. Visst hon är ju vackrare än Selena, har underbart fin kropp och så. Men jag vet inget om henne..

ALEXIS PERSPEKTIV en halv timme innan Ryan berättar.
Jag tog kortert och låste upp dörren. Vi stampade in i rummet och Jessica slängde sig på sängen medans jag gick mot dushen. Jag tog av mig alla kläderna och gick sedan in i dushen. Jag vred på hur varmt jag vela ha och lät strålarna skölja bort saltvattnet.
- ALEXIS ! SKA VI BESTÄLLA ROOMSERVICE ?! JA ÄR JÄTTE HUNGRIG, skrek Jessica från rummet och jag skrek ja tillbaka. När jag schamponerat och balsamerat håret klart så gick jag ur dushen. Jag hade ju såklart sköljt bort allt också.

Jag tog en handduk runt om mig och gick sedan ut tillbaka till Jessica. Jag tog fram underkläder, ett par gråa tygshorts och en tshirt med superman tryck på.Jag gick tillbaka in i badrummet och bytte om. När jag bytt om klart så stog en vagn med olika pastarätter bla. pasta bolognese och carbonara. Jag tog lite av bolognesen och skulle precis äta då det knackade på dörren. Jag och jessica kollade på varandra och hon ställde sig upp.

- Room service killen glömde nog något, sa hon och gick mot dörren. Hon öppnade och där stog Ryan.
- Är Alexis inne ? frågade han och jag gick fram . Kan jag få snacka med dig ? sa han sedan och drog ut mig ur rummet.

- Såå vad vill du ? frågade jag honom och log.
- Alltså jag typ..
- Typ vad ?'
- Gillar dig mer än en kompis.. VAFAN SA HAN ?!

KOMMENTERA
haha blev jätte dålig, men somsagt jag har fortf inte fått lick it up ur huvudet så de va därför. Höhöh vilken ursäkt..


Kommentarer
Postat av: Anonym

as bra! :) meeeeeeeeeer! ;D

2011-04-03 @ 16:25:43
Postat av: Anonym

jätte bra :D

aww vad gullig Ryan är..

meeer :D<3

2011-04-03 @ 18:21:19
URL: http://jbstoryy.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra

2011-04-03 @ 20:38:49
Postat av: Stina

jätte bra meeeer :D



2011-04-04 @ 15:47:29
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Anonym

mera

2011-04-04 @ 16:22:20
Postat av: Emma

mer mer snaälla

2011-04-04 @ 16:39:11
URL: http://http:/prinsessancolliander.blogg.se
Postat av: Mimmi

Hitta precis hit o due skit duktig :)

more please :*

2011-04-04 @ 21:04:24
Postat av: Madde

More, plz!

2011-04-04 @ 22:00:50
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback