haters seem so small from up here.

ÅÅÅH JAG ÄLSKAR HATE COMMENTS ! :D  först så kan ja visst inte svenska och sen är jag oseriöst, jo jag tackar som fan :))) <--- trippelhaka

egentligen är det sjukt coolt att jag redan fått haters , eller ? En tjej från en småby med typ 1000 pers, får haters ! AWESOME!!

btw om ni undrar varför svaren inte blev "seriösa" är de kanske för att ja va med min polare, men jo allt jag svara på var seriöst, förutom när ja sa att ja hata maja,clara,sigrid o kaarl :)

ja skriver part 17 nu :)

Kommentarer
Postat av: ciaRA!!!!

hahahaahaha GOOOOO GIRL!!<3

2011-04-23 @ 12:46:37
Postat av: Julia

vem sa att du va oseriös? xD

2011-04-23 @ 15:11:46
URL: http://juliagarcia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback