Everything Changed : Del 5

- Nej , fyfan. Den är skit läskig ju!
- Jag håller om dig, älskling.
Det ordet. Älskling. Det värmde så mycket. Ofattbart.
- Älskling? sa jag lite småsött
- Ja, jag gillar dig jätte mycket , mer en kompis.
- Jag gillar dig också.
Just då så kysste han mig. Hans läppar var mjuka och varma. Kyssen varade ett tag tills vi hörde att dörren öppnades och hans mamma kom in.

Del 5 :
- Justin , ska du inte presentera mig? sa hans mamma.
- Kimberly det här är Pattie , mamma det här är Kimberly.
- Hej , sa jag lite blygt.
- Hej Kimberly,visst var det du som var med Justin i tidningen, men nu får ni vara ensamma .
Direkt när hon gick så kysste han mig igen . Ett ord: UNDERBART! Jag stannade upp .
- Är det inte sjukt varmt här inne?
- Jo , ska vi gå ut ett tag? Jag tror att det regnar.
- Allright.
Justin hade rätt. När vi gick ut så spöregnade det. Men hur underbart är inte det? Vi stog bara där i regnet och svalka oss. Jag började darra , det blev nästan för kallt. Justin märkte det och han höll om mig. Jag vände upp ansiktet och kollade i hans vackra hasselbruna ögon.
- Du är faktiskt riktigt vacker.. sa jag till honom.
- Du är vackrast.
Jag blev otroligt generad och jag börja rodna.
- Kan vi inte gå in , jag fryser, sa Justin.
Då gick vi in och sen in i hans rum.
- Tror du att jag kan få låna lite kläder ?
- Självklart.
Han tog fram ett par mjukisbrallor och en t-shirt med ett tryck på . Han gav mig kläderna och vände sig om. Jag bytte om det snabbaste jag kunde , han hade tittat hela tiden. Plötsligt så ringde det på dörren, Justin bad mig att öppna för han bytte om. Jag gick och öppna och där stog Jasmine.
- Öh hej , är Justin hemma? frågade Jasmine
- Ah , han byter om. Vänta så ska jag hämta han...
Jag sprang upp .
-Jasmine är här..
- Men vafan..
Vi båda gick ner , hand i hand.. Jag skulle visa att han var min.
- Justin! Jag har saknat dig så mycket älskling! sa hon och kastade sig över honom.
- Jasmine sluta. Vi är inte tillsammans.
- Jo!
Då kysste hon honom. Jag bara stog där.. Stog och stirrade.
- Jasmine nu får du fan sluta! Vi är inte tillsammans, jag är tillsammans med Kimberly.
- Jaha så det är du som alla tidningar skriver om. Coolt.
- Hejdå Jasmine. sa Justin . Han var verkligen förbannad.
- Nej. sa hon envist.
- Jag kanske ska gå... sa jag lite tyst och gick upp.
Det enda jag hörde sen var att dörren smälldes igen och att Justin gick upp för trappan.

____________________________________________________________________________________________________
Fick bli en kort. Har inte tid nu.


Kommentarer
Postat av: Emma

Skitbra ! det gör inget att den var kort men hoppas nästa del kommer snart ;) <3

2010-10-31 @ 17:42:31
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Emma

Skit bra! Skriv meeeeerrrr!!!!

2010-10-31 @ 17:43:33
Postat av: Julia

Fortsätt, skit bra (y)

2010-10-31 @ 18:21:22
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: anonym

Fan vad du skriver bra !! Vill höra mer!

Har aldrig gillat att läsa men man kan fan inte sluta! =)

2010-10-31 @ 18:22:54
Postat av: Anonym

Fan vad du skriver bra !! Vill höra mer!

Har aldrig gillat att läsa men man kan fan inte sluta! =)

2010-10-31 @ 18:23:49
Postat av: Anonym

Du skriver jätte bra! Fortsätt med det du gör :D

2010-10-31 @ 21:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback