HJÄLP

Jag blir faktiskt jätte glad när ni skriver så fina saker :) Tänkte skriva lite om mig nu så att ni vet vem jag är.

Jag heter Maja och är 12 år och kommer från Hälsingland. Jag älskar Justin Bieber. Han är bäst! Jag tycker om att skriva noveller, fotografera och sjunga. Dansa oxå.

Orkar inge mer;)

Förresten, jag ska vara bortrest i helgen tills tisdag. Då blir det nog inte så mycket noveller. Så kanske någon sötnos vill hjälpa mig med skrivningen? Isåfall så kommenetera det är inlägget med din msnadress eller skype och namn och ålder så får jag snacka med er över msn/skype så får jag se sen. Måste lita på er till 100% och så. Behöver oxå erat mobilnummer så ni kan smsa över novellen. Jag kanske inte ens behöver hjälp etersom man kan ha tidsinställda inlägg men vifårse.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag skulle kunna hjälpa dig lite, tror jag.. men alltså jag ska också vara borta men är sugen på att göra det.. ;)

Och jag tror att jag kommer ha internet där jag ska vara.. ;)

Och jag har ju skrivit min msnadress där där man skriver namn.. osv., vill inte att alla ska se den.

Jag är 12 år fyller 13 år i december..

Ja, jag vet ju inte om du tycker att det är till någon hjälp om jag också kommer vara bortrest, men jag skulle ju kunna hjälpa dig med delar och så.. :)

2010-10-31 @ 17:03:48
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Julia

Om du tycker att jag skulle vara till hjälp så är det bara att mejla ;)

2010-10-31 @ 18:13:47
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Maja

Snyggt namn!! haha bra noveller men kan dem va liiite längre kanske för jag läser så fort ut dem ! PS älskar justin me ahah <33

2010-11-05 @ 21:23:29
Postat av: Maja

Bra att dem har blivit längre nu :) läste dem efter jag skrivit kommentaren innan ;) asså sjukt bra noveller asså!! <3

2010-11-05 @ 21:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback