Everything Changed : Del 3

"Jag har din keps, hitta mig ;) " . "Är det nån tönt som vill leka One Less Lonley Girl eller " tänkte jag. "Vart är du? du ska gefan i min keps" skickade jag tillbaka. "Är i skateaffären" fick jag tillbaka.

Del 3:

Jag fick till Skate affären och såg en lapp , exakt som i One Less Lonley Girl.. På första lappen stog det "Gå till kassan " , jag gick till kassan som det stog och fick ännu en lapp. "Vilket miffo" tänkte jag. Där stog det " Äh , jag orkar inte med fler lappar;) Är vid kepsarna". Till min förvåning såg jag att det var Justin som stog där.
- Men vad vill du?! sa jag irreterat.
- Du var så sjukt vacker , så jag ville veta mer om dig, och så har du en snygg klädstil ;)
Jag kollade ner på mina vita Adidas skor som hade rosa,blåa och gula ränder. Jag rodnade. Justin Bieber fick mig att rodna! Jag gillar grabben mer. 
- Jag är inte vacker, sa jag nervöst.
- Jo, sa han och strök över mitt bruna långa hår.
Herregud, vad gör han? Shit.
- Jag måste gå, tack för kepsen, sa jag lite hastigt och sprang ut.
- Vänta! ropade Justin. Men då var jag redan ute.
"VARFÖR GJORDE JAG SÅDÄR! Fan Kimberly , du är ju dumi huvudet!" tänkte jag irreterat. Då plingade det till i mobilen.
" Du sa aldrig vad du heter xo Justin" , "Kimberly" Skickade jag tillbaka och gick mot hotellet. Jag han bara gå i en halv minut tills det ringde. Jag tänkte inte på det först utan jag sjöng med, " She's a killer queeeeeeen" . Jag kom på att det ringde och svarade.
- What's up , sa jag för jag trodde att det var Zoe.
- Det är Justin , varför dissade du mig?
- Jag blev ju sjukt nervös , förresten så har du ju Jasmine, eller?
- Jasmine?! Hon är ju tillsammans med Ryan nu.
- Men haha..
- Vill du ha skjuts till hotellet?
- Nej.
- Men snälla, så kan vi prata..
- Jag fattar inte vad vi ska prata om men visst...

Fem minuter senare kom det en Range Rover och stannade. Jag hoppade in och satte mig.
- Hey beautiful, sa han lite romantiskt
- Men snälla.. Jag vill bara ha skjuts så kör.
Vi åkte utan att prata ett tag innan Justin bröt tystnaden.
-Vart kommer du ifrån egentligen?
- Sverige. Men ursprungligen från Brasilien.
- Coolt..
Sen blev det tyst igen . Vi kom äntligen fram till hotellet , fast det var lite svårt att komma ut ur bilen. Paparazzi fotograferna knäppte minst hundra bilder innan jag kom in. Justin hade följt med in . Innan han gick tillbaka så pussade han mig på kinden och kramade mig. Just då så tog dom extra många bilder.

Jag tog hissen upp och det ända jag tänkte på var Justin. Äcklet från Kanada, som nu hade blivit prinsen från Kanada. Helt sjukt. Jag kom in i rummet där Zoe, Amanda och Nadia satt och väntade.
- Varför var det så mycket paparazzis där ute? frågde Amanda
- Justin Bieber skutsade mig hem så det var därför.
Nadia som är typ Sveriges största belieber stelnade till och skrek.
- Herregud ta't lungt , sa jag irreterat.
- Hahaha! Varför skulle du ha träffat Justin Bieber ? sa både Amanda och Zoe medans Nadia fortfarande var somsten.
- Tro vad ni vill.. 

______________________________________________________________________________________________

Nu blev den nog lite längre :) Fick bli 3an nu så tar vi 4an vid två eller nått.  


Kommentarer
Postat av: Emma

skiitbra ju !! snälla skynda på med 4:an ;D !!!

2010-10-31 @ 12:24:24
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Emma & Jessi

Jävligt bra! Längtar tills 4:an kommer, skynda dig!!!

2010-10-31 @ 12:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback