Everything Changed : Del 1

Kimberly är en vanlig tjej på 15 år som bor uppe i kallaste Jokkmokk . Hon hatar Justin Bieber och är mer åt Queen hållet. Det hon inte visste var att allting skulle förändras.

Del ett:

Jag satt vid matbordet med mamma och min lillasyster Cassandra. Vi satt och åt våran Ceasar Sallad och småpratade. Ekonomin hade sänkt riktigt mycket efter att min pappa dog. Plöstligt så ringde det på dörren.Jag sprang och öppnade. Där stog dom , dom tre underbaraste vännerna. Zoe, Amanda och Nadia.
- Vad gör ni är? frågade jag
- Vi har en suprise göööörl ! småropade Amanda med sin helt enkelt sjuka röst.
- Ska jag säga eller? viskade Amanda direkt efter, fast hon viskade högt.
- Men säg bara , sa jag.
- Du , jag ,Zoe och Nadia ska till USA!
- Herregud! Men.. Jag har inte råd, sen pappa dog.
- Men det där därför du har oss ju , tänkt inte mer på det nu, utan packa väskorna baby! småskrek Nadia , som annars hade varit helt tyst.
Jag kramade om mina bästa vänner och sa hejdå, sedan så sprang jag upp och packade allt som är nödväntigt att ha.

Dagen var kommen, allt var fixat. Flygbiljetter, pass,packningen och det viktigaste, min Queen tröja.
Vi satt där i planet, vi fyra. Klockan var runt 05:00 på morgonen så alla var riktigt trötta. Alla vi fyra sov i någon timme och sen vaknade alla samtidigt. Det var bara för att dom skulle visa våran favorit film på planet(alla har samma, typiskt oss) , just det , Kick Ass. Under filmen så sa vi alla samtidigt i dom rätta tillfällerna, "Aaaww" , "Fatta vad de måste gjort ont" och "JAAAA". Ungefär så. 
Min och Zoes mamma satt bakom oss. 
-Vars är vi nu mamma ? frågade jag.
- Vi är framme, sa hon exalterat

Herregud , nu var vi i Atlanta. USA , United States of America! Plötsligt slog det mig, Justin äckel Bieber bor där..


Kommentarer
Postat av: Julia

Fortsätt (y)

2010-10-30 @ 17:10:25
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Julia

CONTINUE :D Bra skrivet! :P

2010-10-30 @ 17:59:01
URL: http://jumpie.blogg.se/
Postat av: Emma

Kommer det en fortsättning ikväll?

2010-10-30 @ 18:27:59
Postat av: zhila

Men Justin Bieber bor i Canada :S :D <3

2010-11-06 @ 11:47:53
URL: http://zhilli.blogg.se/
Postat av: zhila

AHA AA OJ hehe :P <3

2010-11-10 @ 20:43:19
URL: http://zhilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback