Everything Changed : Del 2

Min och Zoes mamma satt bakom oss. 
-Vars är vi nu mamma ? frågade jag.
- Vi är framme, sa hon exalterat
Herregud , nu var vi i Atlanta. USA , United States of America! Plötsligt slog det mig, Justin äckel Bieber bor där..

Del 2:

När vi kom till hotellet så bytte jag om direkt till shorts och ett ljusrosa linne. Zoe,Amanda och Nadia ville kolla på film så jag drog ut i staden själv. Jag gick in på någon random Skate affär för att leta efter snygga kepsar. Hittade en snygg och gick till kassan, den var svart med ett guldmärke där det stog SWEET. Jag betalde för den och skulle precis vända mig om , men jag fick in i någon. Han luktade ofattbart gott och hade snygga skor, för det var det enda som jag såg.
- Oh men gud förlåt , sa jag och kollade upp.
"Herregud det är äckel Bieber!"
-Det är lungt sötnos , sa Justin flörtigt.
-Bara så du vet , om du ska ragga, säg inte sötnos , sa jag lite kaxigt och drog.

Det var väldigt soligt ute så jag satte på mig kepsen. Så töntig som jag är så skrev jag mitt mobilnummer i den innan.
"Haha , fyfan vilket äckel Justin är" tänkte jag.
Jag gick in på Starbucks och tog det första bästa som dom hade. Det smakade kola men endå kaffe. När jag gick ut ifrån Starbucks så kände jag mig helt tom, jag glömde kepsen. Jag sprang tillbaka till fiket men den var inte där , kepsen var borta. Plötsligt pep det till i mobilen. "Jag har din keps, hitta mig ;) " . "Är det nån tönt som vill leka One Less Lonley Girl eller " tänkte jag.
"Vart är du? du ska gefan i min keps" skickade jag tillbaka.
"Är i skateaffären" fick jag tillbaka.

_____________________________________________________________________________________________

Kommentera vad ni tycker :) Nästa del kommer imorgon!



Kommentarer
Postat av: Julia

Fortsätt (y)

2010-10-30 @ 21:18:52
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

faktiskt jättebra ;)

2010-10-30 @ 22:09:00
Postat av: :)

skriv längre delar!:)

2010-10-31 @ 00:37:28
Postat av: Emma

Håller med skriv längre delar!!! :D

2010-10-31 @ 09:50:43
Postat av: Emma

jättebra men lite kort , fortsätt !!!! :D

2010-10-31 @ 12:10:52
URL: http://fotoemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback