Everything Changed : Del 10

Han skrev snabbt .
- Varsågod.
- Mamma vad ville du ? frågade jag som bara hade stått där.
- Jag tänkte på att Justin var här och du vet Cassandra.
- Okej. sa jag och gick upp. Justin följde efter.

Del 10:

-  Gud vad pinsam Cassandra ska vara!
-  Jag tycker att hon va söt.
- Klart du tycker det , tjejtjusare.
Plötsligt hörde man en irreterande pipig signal. "Yo" svarade Justin. Han gick iväg och pratade. Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra. Jag åt vad som var över från Justins påse med chips och fördrev tiden med facebook test. Jag gjorde ett test där de stog exakt datum när man skulle finna sin kärlek, jag fick 17 Oktober 2010. Det var den dagen jag träffade Justin. Jag blev varm i magen. Efter tre test till så kom Justin in.
- Vi måste iväg till en inspelning.
- Vadå , här i Jokkmokk?
- Näe, tror det var Stockholm.
- Vänta nu, klockan är halv fyra på eftermiddagen.
- Jag vet.
- Hur ska vi kunna komma till Stockholm tills idag?
- Vi ska vara först i studion vid nio på morgonen imorgon så det är lungt.
- Men då läre vi till flygplatsen nu.
Jag började packa och Justin hjälpte mig. Han tog upp ett par hotpants i svart spets och packade ner dom. Jag såg det , men jag hindrade han inte. När allt var klart så gick vi ner.
- Mamma , Justin ska spela in en låt i Stockholm , så kan vi åka dit? Jag och Justin alltså.
- Men Kimberly! Vi kom hem imorse och nu ska du åka?
- Ja , men du ska ju inte åka. Bara jag och Justin.
- Men okej då.
Jag pussade henne på kinden och så åkte jag och Justin till Luleås flygplats. Resan gick snabbt för Justin gick med på att lyssna på Queen. Bara om han fick lyssna på Beyoncé sen. På planet så mös vi hela tiden. En flygvärdinna gav oss en filt som vi båda hade över oss. Jag somnade i Justins famn och vaknade när vi kom fram. Vi körde mot studion direkt. Vi kom fram på nolltid .  Vi gick igenom den trånga gången in till studion, där alla andra väntade. Där satt en musikproducent och Usher.
- Vart är Demi ? frågade Justin.
Vafan, ska Demi Lovato komma? Helvete.
- Hon kan inte sjunga , hon är på rehab.
- Vem ska jag sjunga duett med nu då?
Usher kollade på mig och frågade :
- Kan du sjunga?
Jag frös till och hjärtat dunkade dubbelt så snabbt.
- Öhm.. njaa. Vissa har sakt att jag sjunger bra men jag vet inte..
- Sjung lite , om du vill, sa Justin.
Massa tankar flög omkring i huvudet. Vilken låt ska jag ta, tänk om rösten bryts, jag kanske sjunger jätte falskt. Jag började sjunga " She keeps Moet et Chandon in a pretty cabinet. Let them eat cake' she says just like Marie Antoinette" Jag ångrade mig direkt, det gick riktigt högt.
- You blew me away! sa Usher.
- Du sjunger ju underbart , Kimberly, sa Justin.

_______________________________________________________________________________________________
Kommentera vad ni tycker!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jävligt bra! ;) Kommer del 11 idag? :D

2010-11-06 @ 12:15:48
URL: http://emmaslivitext.blogg.se/
Postat av: Julia

Fortsätt (y)

Längtar till nästa , skit bra ;pp

2010-11-06 @ 12:18:25
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Liann

Yeeey! Min idee? :o hihihih happy! Fett bra

2010-11-06 @ 12:25:07
Postat av: Anonym

bra:)

2010-11-06 @ 12:32:37
Postat av: Monika

Asså dom är det bra(y)

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeer?!

2010-11-06 @ 15:05:33
URL: http://plupp-plupp.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

den är skit bra skriv mer

2010-11-06 @ 18:25:42
Postat av: Liann

Fortsättningg!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-06 @ 19:28:44
Postat av: Maja

En till nu snälla!!?? bra novell fortsätt så haha <3

2010-11-06 @ 21:11:39
Postat av: Emma

skiit bra !!

2010-11-06 @ 22:31:11
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Selma

Super bra =) meer..

2010-11-07 @ 14:05:07
Postat av: Anonym

more more more more

2010-11-07 @ 16:02:14
Postat av: Emma

Sjukt bra! När kommer del 11, har typ väntat i två dar nu!? :D

2010-11-08 @ 18:57:39
URL: http://jbstorys.blogg.se/
Postat av: Maja

När kommer nästa del!!!!??? har väntat i 1-2 dagar nu :D <3

2010-11-08 @ 21:17:06
Postat av: Liann

Har väntat fett länge! :( vill ha meeer

2010-11-09 @ 22:14:50
Postat av: Majsan W

Fan vad bra du skriver Maja ;) <3

2010-11-14 @ 10:50:36
URL: http://lantbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback