Everything Changed : Del 9

Jag gick och kollade i lådorna och hittade fem påsar chips. Justin hade gått upp till mitt rum så jag tog alla påsar och gick.
- Räcker det här? frågade jag lite komiskt.
- Hah , ja.
- Bra.
Han åt som fan av chipsen och efter typ en minut så hade han ätit upp halva påsen. 
- Nu blev jag sugen på något annat. sa han och kysste mig. Allting blev intensivt  och vi gick mot sängen..

Del 9:
Allting gick så snabbt . Jag visste inte vad jag höll på med. Jag var inte redo. Men några kyssar går väl ann. Han fick in tungan i min mun. Det var underbart faktiskt. Justin förde långsamt min hand mot hans jeans. 
- Sluta, sa jag tyst.
- Förlåt.
- Jag är inte redo bara.
- Det är lungt.
Jag gick och satte på en Queen låt, "Under Pressure". Jag gick snabbt in på twitter. Jag kände för att jävlas med Justin. Jag tweetade " Dear God,If you give us back Freddie Murcury, you can have Justin Bieber." . Jag la ut tweeten och stängde ner sidan. Justin , som hade luggit kvar i sängen, gick in på twitter på sin mobil och kollade min tweet.
- Tönt, sa han surt.
- Haha , sa jag och fick ett skrattanfall och ramla av stolen.
- Det där kommer du få ångra , sa han och gick ner från sängen och började kittla mig. Jag som är sjukt kittligt började skratta ennu mer.
- Sluta , sa jag när jag äntligen fick luft.
- " Sluutaaaaaa" , sa Justin och försökte härma mig.
- Så låter jag inte!
- " Sååå lååter jag inteeeeeeeeeeeeee".
- Idiot!
Han slutade kittla mig och kysste mig istället. " Säg till när du är redo " viskade han försiktigt i mitt öra. Jag blev helt still. Linnet hade åkt ner så man såg min bh. Justins ögon fastnade just där. Jag drog snabbt upp linnet. På nedervåningen så hörde jag dörren smällas igen.
- KIMBERLY! skrek det nerifrån.
- JAG KOMMER!
- Vem är det ? frågade Justin.
- Mamma och min lillasyster. Min syrra har en crush på dig.
- Hur gammal är hon då? frågade han flörtigt.
- 11 , men du skulle bara våga att bli tillsammans med henne!
- Haha , det är lungt. Minst 14 , det är min gräns.
- Kom nu , sa jag.
Vi två gick ner.
- Åh hej Justin , sa mamma nonchalant.
Min syster skrek och sprang fram till Justin.
- Hej sötnos, sa han.
Min syster släppte taget och sprang upp till hennes rum. Hon kom ner typ tio sekunder senare med hennes Justin bok , " First Step 2 Forever" .
- Kan du s-s-signera den här?
- Självklart.
- Vad heter du?
- C-c-c-cassandra..
Han skrev snabbt .
- Varsågod.
- Mamma vad ville du ? frågade jag som bara hade stått där.
- Jag tänkte på att Justin var här och du vet Cassandra.
- Okej. sa jag och gick upp. Justin följde efter.

_______________________________________________________________________________________________

 - Under Pressure.


Kom inte upp nån igår ( egentligen idag , eftersom de e tidsinställt ). Men jag har så dåligt fanatasi så ni får några bra ist för korta¨dåliga.
Kommentera vad ni tycker!

Kommentarer
Postat av: Emma

skit bra ju !! meer <33

2010-11-05 @ 12:23:17
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Julia

Fortsätt (y)

Sååå bra ;)

Längtar till nästa del ;pp

2010-11-05 @ 16:53:31
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

omg fan va bra merrrrr

2010-11-05 @ 21:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback