Everything Changed : Del 19

Zoe låter skitsnygg. Men ingen klår nog Kimberly. Ska smsa nu. " Det är så att , jag är kär i dig . Dig ingen annan. Jag vet att du inte gillar mig mer en kompis men jag ville att du ska veta.." *pling* " asså omg , seriöst ?! Jag gillar faktiskt dig , men jag är kär i Justin. " Jag läste smst två gånger. Helt plötsligt så kände jag en knytnäve mot kinden.
- VAFAN JUSTIN!

del 19:
Kimberly
Jag såg att Justin slog Ryan .
- VAFAN JUSTIN!
Jag sprang fram till Ryan .
- Shit , gick det bra? Herregud.
- Jorå , sa han och han hade blod i hela munnen.
- Hur fan kan du Justin?! Mot din bästavän! Fyfan asså.
Jag och Ryan gick mot någon säng och jag gick sedan och hämta is. När jag var i köket så stog Justin där också. Jag ignorerade honom och tog bara ispåsen. Han tog min arm och drog tillbaka mig till sig.
- Men Justin sluta. MEN SLÄPP DÅ! sa jag irreterat och sprang upp till Ryan. Jag satte mig brevid honom och gav han ispåsen.
- Kimberly , vi läre snacka om det där.. sa han och kolla mot mig.
- Jag vet.. Men hur kunde du bli kär i mig ?
- Asså ja vet inte, men du är för underbar. Allting en kille vill ha. Asså inte på utsidan utan på insidan , fast utsidan är inte helt fel.
- Haha , sa jag och la mitt huvud på hans axel.
- You never were and you never will be mine , sjöng han tyst och kollade rakt fram. Jag kollade på honom och tänkte. Han var verkligen snäll. Snygg för den delen också. På nått sätt så känns det mer rätt en med Justin.. Men Justin var jag verkligen kär i.
- Ska vi gå ner , frågade jag .
- Sure , tack för hjälpen sa han och pussade mig på kinden. Jag började rodna jätte mycket.
- Hah tomat , sa han och skrattade.
När vi kommit ner så blev Chaz asglad.
- ÄNTLIGEN! skrek han . Få se Amanda nu.
- Haha vadå , sa jag frågandes .
- Visa bild på na' bara.
- Jaha okej , hon är lite fjortis men det gör inget va?

bild från google.

- DAAAAMN , hörde man Chaz säga.
- Haha , visst är hon fin . sa jag och log.
- Hell yeah!
- Kimberly kom , sa Ryan och drog mig ur soffan.

Ryan
Jag drog henne mot badrummet och låste in oss. Jag kysste henne , hon besvarade kyssen. Den varade ett tag till Justin knackade på dörren.
- Oh shit , sa jag och låsades spola i toan.
- Vafan håller jag på med , herregud! skrek Kimberly och fick panik. Jag låste upp dörren och där stog Justin.
- Ryan , hur kan du?
- Ska du säga som slår din bästa vän.
- Men den smärtan går över , inte den ihjärtat sa han och gick iväg med tårar i ögonen.
- Vänta Justin sa kimberly och sprang efter.

_______________________________________________________________________________________________________

Ju mer kommentarer desto mer episoder.



Kommentarer
Postat av: Julia

OMG, vilken dålig vän Ryan är! fyfan vad taskigt gjort av Ryan att kyssa Kimberly!



P.S även om du får många kommentarer brukar du göra kanske 4 inlägg på en vecka :(

gillar verkligen din novell

2010-11-30 @ 21:50:35
Postat av: V

Åååhh så bra, skriv mera nuuuuu :):):)

2010-11-30 @ 22:38:10
Postat av: Emma

gaaah inte okej ... såååå INTE OKEJ ?! meer jag måste veta vem hon väljer ju !! -.-

2010-11-30 @ 23:15:38
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: neejra<3

MMMMEEERRR<3

2010-12-01 @ 13:43:52
Postat av: Selma

Skiit bra ju! Jag tycker hon ska välja Justin ändå!

2010-12-01 @ 15:09:48
Postat av: Anonym

meeeeeeer!!!!!!!!!!!!

2010-12-02 @ 19:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback