Everyhting Changed : Del 17

Veckan gick otroligt snabbt faktiskt.
- Vi ska hem nu älskling , sa jag till Kimberly och väkte henne försiktigt.
- Okej...
När vi gick mot bilen så var det jätte mycket paparazzis. Vi bilen så kysste jag henne försiktigt. Då tog dom extra många bilder.
- Du Kimberly?..

Del 17 :
- Ah..?
- Tror du att du orkar vara med Chaz och Ryan ikväll? Vi kan kolla på film eller något
- Såklart , men Christian då?
- Han skulle typ åka till Kanada idag.
-Jaha , okej.
Jag tog upp min Iphone och smsade Ryan , "filmkväll med skräckfilm ? ;)" , *pling* " Yeah , vilka kommer då? ;) "  jag svarade snabbt " Du ,Chaz och Kimberly ;) " " Allright , ses snart då ;) "

Kimberly
Äntligen hemma , jag bodde ju typ här. Jag gick upp till Justins rum och drog på mig ett par mjuka jeansthights och en over-sized hood. Jag gick ner igen och Chaz och Ryan hade redan kommit. Jag satte mig ner i soffan mellan Ryan och Justin .
- Vilken film är det? frågade jag och kollade på Ryan.
- Barnhemmet , sen så ska vi se Trick or Treat.
Jag spärrade upp ögonen mot Ryan och han skrattade.
- Det är lungt , ja håller om dig baby. sa Justin och pussade mig i pannan.
Jag lutade mig mer mot Justin och kollade mot tvn. Fy i helvete vad läskig den var! Jag skrek typ hundra gånger och alla killarna bara skrattade. Jag kollade upp mot Justin och han kollade på mig . Han kysste mig, och jag besvarade kyssen. "Go Justin " hörde jag Chaz säga då avbröt jag kyssen.
- Kan vi inte göra nå annat , filmen var dålig.
- Dålig säger du? Du kollade knappt. sa Chaz och skrattade.
Jag ställde mig upp och stängde av tvn.
- Vad ska vi göra ?
- Du behöver inte göra något , du kan stå där och se sexig ut , sa Ryan . " OOOOOOH " hörde man från Chaz och Justin spände blicken i Ryan.
- Ah tjena , kom Justin. Jag tog hans hand och vi gick till köket.
- Har du vattenballonger ? frågade jag
- Näe .
- Kondomer då ?
- Ja... sa han och kollade ner i marken. Jag pussade han på munnen och gick sedan mot hans rum.

Ryan
Daaamn vad Kimberly är snygg.
-Chaz , Kimberly är så jävla snygg , eller hur?
- Njae , ganska.
- Jag är dum nog att bli kär i henne!
- Men bro , är du verkligen kär?
- Ah..


Kommentarer
Postat av: Julia

OMG BRÅÅÅK!!

2010-11-28 @ 18:40:40
Postat av: Emma

mitt hjärta hoppar ju över ett slag för att den är så jävla bra !!!! triangeldrama olala ^^

2010-11-28 @ 19:41:02
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Julia

asbra , mer :)

2010-11-29 @ 14:49:23
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: selma

Så himla bra!

2010-11-29 @ 14:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback