Everything Changed : Del 18

Daaamn vad Kimberly är snygg.
-Chaz , Kimberly är så jävla snygg , eller hur?
- Njae , ganska.
- Jag är dum nog att bli kär i henne!
- Men bro , är du verkligen kär?
- Ah..¨
Del 18:


Kimberlys hus , ganska litet men räcker till tre pers.

Kimberly :
Vi hämtade kondomerna och fyllde dom med vatten. Vi smög tillbaka till vardagsrummet och kastade alla samtidigt på killarna.
- Men vafan ! skrek Ryan och sprang efter mig.
- HAHAHAHHA! , skrek jag och sprang. Han tog fast mig och stannade upp.
- Kimberly?
- eh jaah ?
- Jag tror att...
- Säg nu.
- Det var inget.
- Men kom igen.
- Kan jag få ditt nummer så ska jag smsa dig det ikväll.
- Jaha visst , sa jag och tog hans mobil och la till mitt numer. Jag gav han min så han kunde lägga in sitt. Sedan gick vi tillbaka till dom andra. Dom låg utan tröja och var dyblöta. Jag småsprang till Justin och ja la mig ovanpå han.
- Tjeeena , sa jag och skratta.
- Hah tja.
Vi kysstes ett tag tills min mobilringde. Det var mamma.
- Hej gumman , sa hon .
- Hej mamma.
- Vi har flyttat till Atlanta nu.
- Men omg! Gud vad roligt !
- Så du måste gå och kolla ditt nya rum.
- Jag kommer direkt.
Jag gick in i vardagsrummet och sa att jag skulle gå . Jag lånade Justins bil och körde iväg.

Justin
- Vart skulle hon?
-Hon har flyttat till Atlanta så hon skulle checka in huset. sa jag exalterat och gick mot köket. Jag tog fram tre redbulls och gick tillbaka. Jag kasta två redbulls mot Ryan och Chaz och tog den tredje till mig själv.
- Har ni nå shawty's då ? frågade jag och kollade mot dom.
- Nä , sa dom samtidigt.
- Men Kimberlys kompisar Zoe och Amanda då ? Dom är ju skitsöta.
- Amanda , hur ser hon ut ? frågade Chaz och smålog.
- Kolsvart axellångt hår , ganska ljus hy och gröna ögon.
- Oooh , hett , sa Chaz och försökte låta sexig.
- Zoe har blondt hår med brunt under och gröna ögon.
Både Ryan och Chaz såg småkåta ut , fast dom bara fått ord.
- Ni ska få se bild sen när Kimberly kommer tillbaka.

Ryan

Zoe låter skitsnygg. Men ingen klår nog Kimberly. Ska smsa nu. " Det är så att , jag är kär i dig . Dig ingen annan. Jag vet att du inte gillar mig mer en kompis men jag ville att du ska veta.." *pling* " asså omg , seriöst ?! Jag gillar faktiskt dig , men jag är kär i Justin. " Jag läste smst två gånger. Helt plötsligt så kände jag en knytnäve mot kinden.
- VAFAN JUSTIN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback