Everything Changed : Del 16

- Oooh, Justin din tur, sa Ryan.
- Konka då.
- Kyss Kimberly .
Jag fick en enkel så jag kysste henne . Jag la mig ner och hon låg över mig. Jag började smeka henne över ryggen.
- Justin , inte här. sa hon och började skratta.
Jag satte mig upp generad. Kimberly gick mot köket för att hämta Caitlin. Helt plötsligt hörde vi ett skrik. Jag sprang snabbt dit och såg Kimberly ligga på golvet med handen för låret och Caitlin med en kniv i handen.

Det är ju Jasmine men låtsas att de är kimberly

Del 16 :
Kimberly
Jag kände hur det värkte i låret. Jag fattade inte vad som hade hänt.
- Caitlin dra åt helvete , skrek Justin. Älskling , ställ dig upp så åker vi till sjukhuset.
- Jag kan inte. Jag orkar inte.
Jag kände hur Justin lyfte upp mig i hans famn och bärde ut mig till hans bil.  Resan dit var hemsk. Jag skrek ett antal gånger för att det sved så hemskt mycket. Caitlin hade skurit riktigt djupt. Om man skulle kolla på såret så såg man nästan lårbenet.
- Älskling , vi är framme nu, hörde jag Justin säga tyst.
Jag klev ur bilen men ramla mot marken igen. Jag kunde inte gå. Justin lyfte upp mig och bärde in mig. Justin gick mot en doktor.
- Min extjej har skärt min flickvän i låret. Man ser lårbenet.
- Ni får sätta er och vänta i tio minuter , sa doktorn.
- NI SKA HJÄLPA HENNE NU! VET NI INTE VEM JAG ÄR?!
Jag hörde hur Justin skrek . Men inte vad han sa. Allting snurrade. Jag somnade i hans famn och vaknade i en sjukhus säng. Jag såg Justin sitta brevid min säng med tårar i ögonen. Han sken upp när han såg att jag var vaken.
- Godmorgon älskling , hur mår du ?
- Sådär, vad hände egentligen?
- Caitlin knivhögg dig i låret. Du fick sy 18 stygn. Du förlorade jätte mycket blod. Du höll nästa inte på att överleva. Men vi två har samma blodsort så jag gav dig blod.
- Herregud. Hur är det med Caitlin då?
- Skit i henne! Jag vette fan varför hon gjorde det heller.

Caitlin
Varför skärde jag henne?! Det var ju dumt. Men jag kunde inte tåla att se Justin kyssa nån annan. Jag hade ju fortfarande känslor. Förstog han inte det. När Justin sa att han ville att jag skulle dra åt helvete , det gjorde ont. Jag smsar förlåt , det kanske funkar. " Förlåt Justin, jag visste inte vad jag gjorde. Men jag älskar dig fortfarande! xo Caitlin " *PLING* " Caitlin , du ska fan låta mig vara ! Kimberly också! Det är inte mig du ska säga förlåt till utan Kimberly. DU kan fan gå och dö , bitch. Kimberly betyder allt för mig. Du är så jävla självisk , låt mig vara. ". När jag läste det så gjorde det så jävla ont.

Justin 
Caitlin är så idiotisk. Hur fan kan Christian orka med henne?!
- När får jag åka hem? frågade Kimberly.
- Om en vecka älskling .
- Men åh..
Jag pussade henne på pannan och höll om henne. Jag tog upp min Iphone och twittrade. " My girlfriend's in the hopital . NEVER TOUCH HER AGAIN! " Jag kände mig lite taskig . Men jag skickade tweeten.
Veckan gick otroligt snabbt faktiskt.
- Vi ska hem nu älskling , sa jag till Kimberly och väkte henne försiktigt.
- Okej...
När vi gick mot bilen så var det jätte mycket paparazzis. Vi bilen så kysste jag henne försiktigt. Då tog dom extra många bilder.
- Du Kimberly?..

________________________________________________________________________________________________
Vad ska Justin säga?


Kommentarer
Postat av: Julia

aaasbra , men vad hemskt från början.. mer :)

2010-11-26 @ 06:29:33
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Selma

Mer älskar din berättleser/storys! Hoppas del 17 kommer i helgen ;)

2010-11-26 @ 14:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback