Everything Changed : Del 15

- Du älskling?
- Ja , sa Kimberly och kollade upp från tvn.
- Kan inte du och Nadia följa med mig till Atlanta så får hon träffa Christian?
- Jo såklart! Men vi missar jätte mycket skola då. Men aja. Vi får väl ha läxor över jullovet då.
- På tala om jullovet. Vill du fira julafton med mig ? Alltså du,Janique och Cassandra. Så kommer mamma,pappa,Jasmine och Jaxon också .
- Det skulle vara kul. Jag har ju aldrig träffat din pappa.

Justin och Christian när dom träffades.(gammal bild)


Chaz , Ryan och Justin (ganska gammal bild men who chares)

Del 15 :
Kimberly
Hade hoppat av skolan nu. Jag gick ju somsagt i nian så det får man ju inte men jag ska ha distans plugg genom mail. Jag , Nadia och Justin satt på flyget till Atlanta, där Christian väntade . Vi skulle träffa Ryan och Chaz också dagen efter. I flygplanet satt Justin längst in , sen jag och längst ut satt Nadia. Jag lutade på Justins axel och somnade. Jag vaknade av att vi var framme. När vi kom ut från flygplatsen så stog Christian där.
- Yoo ! sa Justin och kramade om han.
- Whats up? frågade Christian och kollade in Nadia.
- Hej , sa hon blygt.
Jag kollade på alla tre. Justin höll om mig. Han var typ ungefär 15 cm längre en mig. Han med sina 1,68-1,70 och jag med mina fjuttiga 1,55 . Christian gick mot Nadia och kramade henne och gav henne en puss. Hon började rodna. Dom var lika långa, typ , 1,60 kanske.
- Ska vi dra ? frågade jag och gäspade.
- Yes baby , sa Justin och gick mot Christians mammas bil.
Under bilresan hem till Justin så pratade vi ingenting . Men Justin bröt tystnaden.
- Ska vi inte ha nå fest sen , med typ Ryan, Chaz ,Caitlin och vi då? Dom ska ju endå hit imorn så varför inte ikväll.
- Yeah , bra idé, sa Christian och blev speedad.
Jag och Nadia kollade på varandra och fnittrade. Han var som om man har druckigt typ 10st redbull och sen sprungit några varv runt ett hus. När vi kom fram så ringde Justin till Ryan och dom andra. Jag och Nadia satt och kollade tv medans med Christian. Nadia satt öutad mot Christian och dom var jätte söta. Tilslut kom Justin och satte sig brevid mig.
- Dom kommer vid åtta så vi har typ en timme på oss att fixa allting, sa han.
Jag och Nadia kollade på varandra och sprang upp. Christian och Justin skrattade.
- Vad ska jag ha på mig ? Den här eller den här? frågade Nadia och höll upp en tajt strapless vit kortklänning och en lika dan i ljusrosa fast den var mindre tajt.
- Ta den ljusrosa , den framhäver din blonda hår.
Jag drog på en svart tajt med långarmar fast de var spets vid axlarna och över brösten. Vi gick ner färdig sminkade och fixade där alla redan hade kommit.

Justin
Wow! tänkte jag när jag såg Kimberly. Jag såg hur Ryan kollade in henne och jag buttade till han. Han kollade på mig och jag småskratta.
- Vad ska vi göra nu , frågade jag och kollade på dom andra.
-Sanning eller konka , kanske? frågade Caitlin.
- Yeah.
Vi sat oss i en ring och jag hämtade en flaska. Jag snurrade den och den kom på Chaz.
- Sanning eller konka?
- Sanning då.
Alla suckade.
- Vem är snyggast här?
- Förutom mig så blir det nog Kimberly.
Jag såg hur hon rodnade och nu snurrade Chaz flaskan. Den hamnade på Kimberly. " Konka" sa hon snabbt.
- Kyss Nadia.
Hon och Nadia ställde sig upp och började kyssa varandra. Jag busvisslade. Dom satte sig ner igen och nu snurrade Kimberly. Den kom på Caitlin.
- Konka , sa Caitlin och tiddae på mig.
- Kyss Christian, med tungan! sa Kimberly och börja garva.
Alla andra började garva . Dom gjorde det och sedan sprang Caitlin snabbt till handfatet i köket och sköljde munnen.
- Oooh, Justin din tur, sa Ryan.
- Konka då.
- Kyss Kimberly .
Jag fick en enkel så jag kysste henne . Jag la mig ner och hon låg över mig. Jag började smeka henne över ryggen.
- Justin , inte här. sa hon och började skratta.
Jag satte mig upp generad. Kimberly gick mot köket för att hämta Caitlin. Helt plötsligt hörde vi ett skrik. Jag sprang snabbt dit och såg Kimberly ligga på golvet med handen för låret och Caitlin med en kniv i handen.

Kommentarer
Postat av: Emma

OMB! Skit bra ! Meer!

2010-11-24 @ 18:39:50
URL: http://emmaslivitext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback