Everything Changed : Del 13

Han kysste mig lätt på munnen och gick mot dörren och gick ut. Jag blev förvånad och smsade honom " Vars fan ska du? xo Kimberly" *PLING* "Ett ärende älskling ;) xo Justin" Jag undrade vart han egentligen skulle. Hoppas verkligen inte att Kissie eller Dessie skulle vara ute nu. Båda tyckte ju att Justin var söt. Vem vet om dom skulle flörta sönder honom.


het

Del 13:

Kimberly
Jag hade somnat när Justin gick . Jag vaknade av att jag hörde någon som försökte öppna dörren.
- Kimberly öppna , jag låste in kortet!
- Haha vänta då .
Jag gick mot dörren. Innan jag öppnade fixde jag håret lite lätt. Jag öppnade och där stog Justin med en liten sammetsask.
- Vad är det där ?
- Ingenting , sa han hemlighetsfullt och drog snabbt handen bakom ryggen.
- Men Justin kom igen! Få se nu.
- Du får se imorgon under sändningen på TV4.
Jag suckade högt och gick mot badrummet. Jag tog av mig kläderna och gick in i dushen. Jag shamponderade håret när jag kände två händer till. Jag vände mig om och där stog Justin. Naken.
- Justin vad gör du här ?!
- Jag tänkte att vi skulle ha lite mysigt.
Jag brydde mig inte så mycket. Han var ju endå 16 och jag 15 så liksom , vi skulle ju göra det snart endå. Min blick fördes neråt . Den var sjukt stor asså. Shit. Hans mage , sexigaste sixpacket nånsin jag sett. Han kysste mig passionerat och förde händerna mot min rumpa.

Justin
Hon var sexigare en någonsin. Jag hade mina båda händer på hennes rumpa och hon hade sin på min mage. Vi stog där ett bra tag och bara kysste varandra. Men hon stannade upp.
- Justin , jag är inte redo . Jag vill att allt ska hända när det är perfekt tillfälle.
- Det är lungt beautiful.
Jag skjölde hur hennes hår och sen shamponerade vi mitt. När vi hade dushat klart så gick vi mot sängen i bara handukar. Kimberly släppte sin handuk och gick mot hennes resväska. Hon plockade fram ett par turkosa spetstrosor och en matchande bh. Jag hämtade ett par shorts och drog på dom. När jag vände mig om så stog Kimberly där. Jag busvisslade och drog henne intill mig. Hon förde sin hand neråt och smekte försiktigt. Jag fick snabbt stånd. Pinsamt. Hon smekte mer och mer. Tillslut så sprang hon iväg och garvade.
- Men gefan , skrek jag och jagade henne.
- HAHAHAHAH!
Jag fick tillslut tag på henne och då började hon garva ennu mer. Jag kollade på klockan som låg vid sängbordet. 01:24 . Vi hade dushat i typ tre timmar.
- Älskling , ska vi inte sova?
- Jo kanske, men jag är inte trött.
- Inte jag heller.
Vi la oss iallafall i sängen och jag tog fram min iphone och gick ut på twitter. " Hanging with my girlfriend. We're in the bed right now ;) " *Skicka* . Fick minst en halv miljon som svarade och jag följde några fler. Jag retweetade en lycklig tjej och sen la jag mobilen på bordet. Kimberly satt också med sin mobil på twitter. Hon såg förbannad ut och gav mig mobilen. " I hate you , go to hell " Hon hade fått kanske hundra sånna. Jag tog fram min mobil igen och gick ut på twitter " Real fans don't hate my girlfriend, they support that i find the love of my life" *Skicka*
Jag kollade mot Kimberly och hon hade somnat. Jag somnade också .
_______________________________________________________________________________________________
Nu kommer det nog mycket noveller ,skulle jag tro. BTW jag tror att det är en tjej som snor mina noveller. Ni vet att om ni gör det så polisanmäler jag direkt!  Kommer en till ikväll
Kommentera vad ni tycker iallafall :) Ju mer kommentarer desto mer noveller ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Skit bra! Längtar tills del 14 kommer! :D

2010-11-21 @ 20:16:00
URL: http://emmaslivitext.blogg.se/
Postat av: Emma

jag mee !!!

2010-11-21 @ 21:22:55
URL: http://fotoemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback