Everything Changed : Del 14

Kimberly satt också med sin mobil på twitter. Hon såg förbannad ut och gav mig mobilen. " I hate you , go to hell " Hon hade fått kanske hundra sånna. Jag tog fram min mobil igen och gick ut på twitter " Real fans don't hate my girlfriend, they support that i find the love of my life" *Skicka*
Jag kollade mot Kimberly och hon hade somnat. Jag somnade också .

Del 14 :
Kimberly
Vi vaknade av alarmet vid halv sju och jag sprang och klädde på mig snabbt. Vi skulle vara i studion om en timme. Jag tog på mig ett par ljusrosa nylon tights , ett svart linne och en zip hood som var grön,rosa och blå . Även ett par randiga converse. Alla var i pastellfärger. Justin hade på sig en svart tshirt, mörkblåa jeans som han hade lite häng på och röda converse. Jag gick och smålockade håret och tog snabbt på lite puder och lite mascara. Jag skulle ju endå sminkas i studion. Vi gick och åt frukost i hotellresturangen jätte snabbt och sen drog vi till limosinen som väntade.
- Wow , sa jag och gapade.
- Just for you baby !
Jag som var helt chokad satte mig i limon . Det var den längsta jag sätt! Där inne fans massa redbull. Det var jag tacksam över för jag var skittrött. När vi väl kom fram så skulle vi vara i sändingen nästan direkt. Dom bättrade på mitt smink och tog lite puder på Justin så han inte skulle se helt blek ut. Sändingen började och Tilde de Paula började prata.
- Nu sitter jag här med den världskända aristen och tjejtjusaren Justin Bieber. Välkommen Justin.
- Tack så mycket.
- Du har ju med en tjej är också , du kanske ska berätta vem det är?
- Jo det här är Kimberly och hon är svensk , faktiskt.
- Kimberly. Hur träffade du Justin?
- Jo det började med att jag och mina tre bästa vänner åkte till Atlanta. Vi var där för att ha kul helt enkelt i en vecka. Första dagen så var det bara jag som orkade gå ut . Så jag gick till en skateaffär för att köpa en keps. Då råkade jag gå in i Justin. Jag gillade verkligen inte Justin innan och nu sitter jag här och är världens lyckligaste som har en så fin pojkvän.
- Så det var bara ett sammanträffande liksom?
- Yes.
Jag kollade på Justin och han på mig . Vi log mot varandra .
- Justin. När ska du ha konsert i Sverige då?
- Jo det blir mellan 2/12 - 10/12 . Jag ska ha 4 konserter här i Sverige. ( Det är fejk )
- Vad kul! Ni kan gå in på tv4.se/justinbieber och tävla om en Meet And Greet biljett för två och två biljetter längst fram på hans första konsert här i Sverige! Justin du har också en sak till Kimberly här.

Justin
-Jo det är så.
Jag tog upp sammetsasken och vände mig mot Kimberly. Jag öppnade den och där låg ett riktigt fint halsband. Det var ett hjärta. Där stog det " You And Me Forever , I LOVE YOU ". Jag såg att Kimberly fick tårar i ögonen . Jag satte på henne halbandet och kysste henne.
- Jag älskar dig , sa hon och lät tårarna rinna.
- Jag älskar dig också .
- Men vad sött! Men nu ska vi kolla hur vädret blir. Tack Justin!
- Tack själv.
Jag och Kimberly gick ut ur studion och mot limon. Där stog massa fans och var jätteglada. Jag hade faktiskt två biljetter till konserter i fickan så jag gav dom till två tjejer.
- OMB!!!!!! skrek båda två och kramade om mig.
- See-ya girls!
Vi satte oss i limon. Kimberly la sig i min famn och somnade. Jag kollade på henne , hon var verkligen vacker. Jag smekte hennes hår . När vi kom fram så la vi oss bara i sängen och myste och kollade film. Det blev The Notebook. En jätte bra film faktiskt. Jag visste ju att det var en tjejfilm men man får ju gilla vad man vill. Det var bara början av november så jag kom på att Kimberly och Nadia kanske kunde åka med oss till Atlanta snart. Eftersom Nadia är typ tillsammans med Christian.
- Du älskling?
- Ja , sa Kimberly och kollade upp från tvn.
- Kan inte du och Nadia följa med mig till Atlanta så får hon träffa Christian?
- Jo såklart! Men vi missar jätte mycket skola då. Men aja. Vi får väl ha läxor över jullovet då.
- På tala om jullovet. Vill du fira julafton med mig ? Alltså du,Janique och Cassandra. Så kommer mamma,pappa,Jasmine och Jaxon också .
- Det skulle vara kul. Jag har ju aldrig träffat din pappa.
_________________________________________________________________________________________________________
Kommentera :)


Kommentarer
Postat av: Julia

aaaaasbra :)

2010-11-22 @ 20:32:49
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Selma

Oh,bra! Mer =)

2010-11-23 @ 18:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback