Everything Changed : Del 11

Massa tankar flög omkring i huvudet. Vilken låt ska jag ta, tänk om rösten bryts, jag kanske sjunger jätte falskt. Jag började sjunga " She keeps Moet et Chandon in a pretty cabinet. Let them eat cake' she says just like Marie Antoinette" Jag ångrade mig direkt, det gick riktigt högt.
- You blew me away! sa Usher.
- Du sjunger ju underbart , Kimberly, sa Justin.

Del 11:

- Verkligen?! sa jag uppspelt
- Yeah , sa Usher och blev helt exited.
Jag blev super glad och frågade vilken låt det var vi skulle ha.
- Du vet Never Let You Go ? Vi ska göra en remake på den.
- Jaha.. sa ja lite flörtigt.
Vi satte igång och jag var sjukt nervös. Justin skulle sjunga första versen själv, sen båda på refrängen och sen jag på andra versen. Han satte igång ,"They say that hate has been sent , so let loose the talk of love". Shit vad bra han sjöng alltså! Otroligt. Hur kunde jag ändra mig så snabbt egentligen , typ 3 veckor bara. Herregud, nu skulle jag sjunga. " I've got my favorite boy , not feeling no pain no fear" . Det här kändes otroligt bra. Sjunga en duett med den jag älskade. Kunde det ens bli bättre ? Nä , jag skulle inte tro det alltså! Det här kändes AMAZING! Allting gick super bra. Vi gick ut från båset och satte oss i soffan för att lyssna. Jag ska inte skryta , men jag lät helt okej faktiskt! Vi blev klara direkt. Vi åkte till hotellet vi skulle bo på och la in väskorna.  Jag skulle guida runt Justin i stan. Han skulle dock ha på sig en mössa och solglasögon så att han inte skulle bli igenkänd. Vi gick ut från Grand Hotel . Ingen hade märkt att Justin Bieber var här ennu. Vi gick runt Skeppsholmen , Där såg man ju Slottet , Östermalm , Djurgården och massa annat Vi hade det faktiskt riktigt mysigt, snön låg tunnt på marken. Vi höll varandra hand i hand.  När vi gått runt hela Skeppsholmen och var påväg in till Stureplan så skrek en 13 årig tjej ( gissade jag) " OMG JUSTIN BIEBER! HERREGUD!!! "
- Fuck , sa Justin .
Tjejen och typ 20 till sprang fram till Justin och bad om autografer. Alla fick det såklart, men jag blev lite irreterad. Såklart så visste jag att det skulle bli såhär. Allting kändes rätt endå. När alla hade fått autografer så tog Justin av solbrillorna med behöll mössan på.  Vi gick runt där och självklart kom det ennu fler småtjejer. Men det får man ju tåla. Såklart. Vi gick in på McDonalds. Osmart. Där var det ennumer småtjejer. Vi tog en takeaway. När vi äntligen fått vår mat så gick vi därifrån, fångade in en taxi och åkte till hotellet. När vi kom fram så var det fullt av paparazzis. Dom tog sina foton och vi gick in.
_______________________________________________________________________________________________

Nu har den äntligen kommit! Har hänt nått strange med min data:S Den cpar som fan. Piper hela tiden. SKa försöka fixa det och skriva en till


Kommentarer
Postat av: Julia

Meer, den ääääger!! försök att göra3 till så de blir 4 st som du sa igår <3333

2010-11-11 @ 21:14:08
Postat av: Liann

Fett duktig! Keep going! :-)

2010-11-11 @ 21:47:32
Postat av: Julia

s-s-s-superbra (yyy'

längtar tills nästa kommer ;pp

2010-11-12 @ 08:02:24
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback