Everything Changed : Del 7

- Jag ska tillbaka till Sverige om tre dagar. Hur ska det bli då?
- Jag vet inte, sa han och höll om mig , länge.
Tårarna satte igång och jag började hulka. Jag orkade inte ens skämmas. Jag kollade upp på Justin efter ett tag och såg att han också hade gråtit.
- Vi får vara med varandra så mycket som möjligt.

Del 7:

Jag var med Justin dom sista dagarna. Självklart så var Amanda,Zoe och Nadia också där. Nadia visste att hon inte skulle få Justin, men hon fick en annan. Christian Beadels . Dom är jätte söta tillsammans! Vi var på flygplatsen. 
- Kimberly ? frågade Justin
- Ah.
- Vi borde göra slut...
HERREGUD , HERREGUD, HERREGUD!
- VAH?! sa jag alldeles för högt.
- Vi kommer endå aldrig träffas..
Jag brast ut i gråt och sprang iväg.
- Vänta! skrek Justin men jag stannade inte.
- Jävla idiot , sa Amanda och sprang efter.
Någon timme senare satt vi på planet. Precis innan jag tänkte stänga av mobilen så plinga det till, " Förlåt Kim , men vi kommer ju inte träffas . Jag älskar dig riktigt mycket, men det går ju inte" , " Idiot." skickade jag tillbaka och stängde av mobilen. Halva resan så grät jag bara . Flygvärdinnorna frågade om dom kunde göra något flera gånger, men det kunde dom inte såklart. Om dom nu inte kände Justin Bieber. Tillslut så var jag så utmattad att jag somnade.
När vi kom fram till Stockholm så var det paparazzis där. Vi försökte komma på om det var nån kändis som skulle komma. Men det var det ju inte.
- Kimmy, jag tror det är dig dom fotar.. sa Nadia lite försiktigt
- Kan vi inte bara gå till planet vi ska åka med sen.. sa jag .
- Jo.
Jag sov hela vägen upp till Luleå där vi sen skulle ta bilen hem. Jag tänkte bara på Justin. Jag kom på att mobilen var avstängd och satte på den. Oj, 12 missade samtal och 23 sms . Allt var från Justin. Jag orkade inte läsa , så jag bara raderade allt. Det plinga till och det var Justin. "Förlåt" stog det och jag raderade det också. Jag orkade verkligen inte med honom. Klockan var runt 06:00 så vi skulle till skolan senare. När jag kom hem så hoppade jag in i dushen . Stog där ett bra tag. Klockan var halv åtta när jag kom ut. SKolan började halv nio. Jag stressade på mig kläderna , fixade håret snabbt och åt frukost. Innan jag skulle gå ut så kolade jag på dagens kläder. Baggybyxor av jeans , ett vitt linne med blå text och en lila munkjacka med zip. Jag såg helt okej ut och jag drog ut. Jag klarade igenom skoldagen fram till lunch då Emma frågade vad vi gjorde i USA.
- Kimmy blev tillsammans med Justin Bieber, sa Zoe lite tyst.
- Hahaha men snälla, ljug lagomt. sa Emma förnedrande.
- Kolla själv då. sa Zoe och gav henne OK! magazine.
Hon bläddrade igenom och kom fram till där vi två stog. Hennes mun blev lika stor som hela Jokkmokk.
- Jag går till mattesalen, sa jag tyst och bara gick.
Nu visste säkert alla om det, skit roligt.. Jag kom fram till matte salen och jag fick nog sitta där i en timme eller något innan resten kom. Amanda satte sig brevid mig.
- Hur mår du? frågade hon.
- Dåligt, seriöst varför skulle Zoe säga det där.. sa jag irreterat och suckade. Just då kom läraren in . Lektionen varade i ungefär två timmar. Tortyr. Vi skulle inte sluta förens vid fyra så jag hade en lektion till. Engelska. Jag hade glömt bort Justin tills nu. En timme in i Engelskan så knackade det på dörren.
- Kom in , sa Ingalill( vår lärare)
Instigande kom Justin.
- OMB ! skrek Emma.
- Går Kimberly här? frågade han lite blygt.
- Ja, hon sitter där bak, svarade Ingalill.
Justin gick fram till mig.
- Kimberly , förlåt.
- Gå Justin. Snälla.
- Kom vi får prata där ute istället.
Jag följde efter han .
-Vad vill du?
- Jag ångrade mig rejält! Jag älskar dig.
- Det är försent.
- Kimberly snälla...?

_______________________________________________________________________________________________
Det fick bli en kort, har nackvärk så kan inte skriva mer. Men jag ska försöka svara på kommentarer om ni undrar något


Kommentarer
Postat av: Emma

Jätte bra! Kommer du lägga ut några fler ikväll elr imorron?

2010-11-01 @ 19:55:01
URL: http://emmaslivitext.blogg.se/
Postat av: Emma

skit bra !! försök lägga ut nån mer idag och ja fortsätt skriva så här braa ju !!! drogar ju den ;D

2010-11-01 @ 20:48:25
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Emma

Nu har jag en frågestund på min blogg så gå gärna in och fråga vad som helst !! ;D

2010-11-02 @ 09:20:37
URL: http://fotoemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback