Everything Changed : Del 8

Justin gick fram till mig.
 - Kimberly , förlåt.
- Gå Justin. Snälla.
 - Kom vi får prata där ute istället.
Jag följde efter han .
 -Vad vill du? -
 Jag ångrade mig rejält! Jag älskar dig.
- Det är försent.
- Kimberly snälla...?

Del 8:

- Justin , det var du som valde det här, inte jag.
- Jag vet , men du förstår inte alls hur jag känner för dig!
Jag märkte att alla hade gått till klassrums dörren,där finns ett litet fönster. Alla försökte titta ut.
- Kom , sa Justin och drog med mig till ett tomt rum. Det var teatern som vi har i skolan. Vi gick upp på scenen. Där stog ett piano. Han började spela och sjunga. "When i see your face, theres not a thing that i would change, cuz girl you're amazing , Just the way you are" Jag började småfnittra .
- Jag älskar dig Justin.
Han slutade spela och han kramade mig istället. 
- Jag måste faktiskt till lektionen. Vi ses sen..
- Jag följer med.
- Det är inte så smart. Minst 70 % av alla tjejer i min klass skulle döda för dig. 
- Skit i dom , jag åkte hit bara för dig. 

Jag tvekade först , men han fick som han ville. När vi kom in i klassrummet så skrek alla tjejer. Vi satte oss och Justin kysste mig lätt på munnen. 
- Min tur Justin , sa Emma bitchigt.
- Kimberly är den endå som får göra nått med mina läppar.
Då kysste han mig igen , fast mer intensivt och passionerat. Jag njöt. Han läppar var lika mjuka som vanligt.
- Aaaww , sa Amanda,Zoe och Nadia samtidigt.
Ingalill gick fram och sa " Nu är det lektion gör det där senare" . Vi slutade direkt. Lektionen gick överdrivet snabbt. Justin följde efter mig överallt. När vi tog bussen hem så försökte alla ta platserna brevid oss. När vi äntligen hade kommit fram skyndade vi oss hem. När vi kom in för dörren så skämdes jag. Vårat hus var riktigt stökigt och var sjukt litet.
- Ja , här är vår enkla boning..
- Mitt hus är kanske lite större , men det här är perfekt ju.
- Haha lite större? Typ sju gånger större ju.
- Hehe. En konstig fråga men har ni nå chips. Jag är skitsugen.
- Kanske det. 
Jag gick och kollade i lådorna och hittade fem påsar chips. Justin hade gått upp till mitt rum så jag tog alla påsar och gick.
- Räcker det här? frågade jag lite komiskt.
- Hah , ja.
- Bra.
Han åt som fan av chipsen och efter typ en minut så hade han ätit upp halva påsen. 
- Nu blev jag sugen på något annat. sa han och kysste mig. Allting blev intensivt  och vi gick mot sängen..

_______________________________________________________________________________________________

Det fick bli en kortis. Kommentera vad ni tycker ! :) Det blev lite likt BS där men skitsamma.

Nån random person kommenterade : VAR FAN ÄR DEN!!!!!!!!!!! . Seriöst. Jag har ett liv. Ni sitter säkert och nötar datorn hela dagarna medans jag har kul och lever livet. Acceptera att jag har ett liv och inte kan blogga hela tiden.

jag älskar er andra!

någontjejsblogg


Kommentarer
Postat av: Emma

När kommer del 9? LÄNGTAR! :D

2010-11-02 @ 19:18:04
URL: http://emmaslivitext.blogg.se/
Postat av: Anonym

guuuud du skriver jätte bra! Längtar tills del 9 :)

2010-11-02 @ 20:36:52
Postat av: Anonym

bra skrivet ;) längtar till nästa del

2010-11-02 @ 21:30:01
Postat av: Cicci

Du skriver fan skit bra ! :D vill lässa mera.. :)

2010-11-02 @ 22:10:22
Postat av: Emma

Skit bra ju !! ;)

2010-11-03 @ 00:02:09
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte bra !:)

2010-11-03 @ 09:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback