Everything Changed : Del 6

Då kysste hon honom. Jag bara stog där.. Stog och stirrade.
- Jasmine nu får du fan sluta! Vi är inte tillsammans, jag är tillsammans med Kimberly.
- Jaha så det är du som alla tidningar skriver om. Coolt.
- Hejdå Jasmine. sa Justin . Han var verkligen förbannad.
- Nej. sa hon envist.
- Jag kanske ska gå... sa jag lite tyst och gick upp.
Det enda jag hörde sen var att dörren smälldes igen och att Justin gick upp för trappan.

Del 6:
När Justin kom in så hade han ett stort rött märke på kinden. 
- Vad har hänt ? , sa jag oroligt och gick fram till han.
- Jasmine.
" Bitch" tänkte jag för mig själv.
- Hon är så jävla vidrig , sa jag.
- Skit samma. By the way. Vill du och dina kompisar gå på min konsert i LA. imorgon?
- Självklart , Nadia kommer få damp, sa jag glatt.
- Haha, men du.. Vi måste åka om två timmar isåfall. Jag skjutsar dig till hotellet så kan ni packa och fixa.
Vi åkte på en gång till hotellet. Utan att bli chockade så var det såklart paparazzis där. Justin öppnade min bildörr och gick med mig halvvägs. Innan han gick tillbaka så sa han " Vi ses sen älskling" och kysste mig. Jag besvarade kyssen och sa " Saknar dig redan" och sen så gick jag. I hissen så ringde jag till Zoe och bad att dom skulle gå hem för att vi skulle till LA. med Justin. Zoe berättade för dom andra och innan hon la på så hörde man Nadias skrik. Tio minuter så kom dom in till hotellrummet. Vi packade ner allt som vi hade med och sen drog vi till min och Zoes mammas hotellrum.
Jag sa som det var.
- Justin Bieber ska ta med oss till LA. nu. Vill ni följa med?
- Men lilla gumman vad står du och säger? sa mamma
- Jag lovar det är sant! Läs själv, sa jag och gav henne OK! magazine.
Hon läste igenom allt som stog. Efter nån kvart så trodde hon på mig.
- Okej. När kommer turné bussen då..? frågade Zoes mamma
- Om en halvtimme, skynda er.
Dom packade som mammor brukar göra. Vika allting fint och lägga allt på rätt plats. När det gått en halvtimme så var dom bara halvklara. Då ryckte vi in. Vi slängde ner allt i väskorna. Klart på tio sekunder.
- Kom nu , skrek vi nästan och sprang ner.
Justin stog och väntade i lobbyn med Usher. Usher gick fram till mig .
- Så du är Kimberly. Trevligt att träffas , sa han och kramade mig.
- Detsamma, sa jag speedat och frågade om vi skulle dra snart.
- Yes beautiful, sa Justin och kramade om mig.
Mamma harklade sig och jag förstog vad det handlade om.
- Mamma det här är Justin, Justin det här är Janique.
- Hej sötnos, sa han till mamma och kramade henne.
- Hej Justin... sa mamma omtumlat.
Tillslut så drog vi till bussen och där så satt ju typ alla coola. Jaden Smith, Ludacris , Jessica Jarell och typ många fler. Jag, Amanda, Nadia och Zoe satte oss i ett hörn och vi pratade mest med varandra. Vi visste ju inte hur vi skulle bete oss. Då tog Justin tag i min hand och presenterade mig för alla. Han presenterade dom andra för mig och sen även Amanda,Nadia och Zoe. Då blev stämningen mer cool . Mamma och Ann-Sofie( Zoes mamma) satt mest och pratade med Pattie. Tillslut kom vi fram och det var tidig morgon. Vi hade sovit i bussen. Jag sov tillsammans med Justin. Riktigt mysigt. Vi gick ut ur bussen och Justin visade oss till hans loge, där  skulle vi spendera den mesta tiden av dagen. Nadia fick damp därinne och pussade det mesta av Justins saker. Tillochmed hans chispåsar! Hon är helt sjuk . Dagen gick fort och det blev kväll. Vi stog längst fram bland alla skrikande 12-17 åringar. Djn gjorde det vanliga : " When i say Justin you say Bieber" "JUSTIN! " "BIEBER!" . Då började showen. Love me var den första låten, alla skrek som satan utom jag, Zoe och Amanda. Nadia skrek det högsta hon kunde. Fler låtar gick. One Less Lonley girl kom, avundsjukan satte igång. Han top upp en av dom vackraste tjejerna jag någonsin sätt. Hon klådde lätt Beyoncé, Katy Perry och Cheryl Cole. Just då frågade Amanda om jag mådde bra. Ahrå svarade jag . OLLG var slut och jag var lättad , han rörde henne knappt. Jag tänkte bara på det som just hänt , att jag inte hörde vad det var för låt sen. Då hörde jag Justin säga i micken" Kimberly Aires , kom upp" . Jag var total chockad men jag gick upp. Allting var tyst i typ 20 sekunder, medans då hörde man nån skrika " DET ÄR HON I TIDNINGEN!" .
- Ja , detta är Kimberly, min älskling, sa Justin.
Man hörde några "aaw" men mest " JAG HATAR DIG , BITCH!" . Då startade musiken igen. Det var Never Let You Go. Jag fokuserade bara på Justin när han sjöng så jag hörde ingenting. Allting kom tillbaks när han sjöng" It's like an agnel came by and took me to heaven" , då rann tårarna . Jag var lycklig, jag hade blivit kär i Justin Bieber efter två dagar. Helt sjukt. Jag älskade honom riktigt mycket. Jag skulle till Sverige om tre dagar. Vad skulle hända då? Låten tog slut , och även showen.
Backstage så sa jag som det var.
- Jag ska tillbaka till Sverige om tre dagar. Hur ska det bli då?
- Jag vet inte, sa han och höll om mig , länge.
Tårarna satte igång och jag började hulka. Jag orkade inte ens skämmas. Jag kollade upp på Justin efter ett tag och såg att han också hade gråtit.
- Vi får vara med varandra så mycket som möjligt.

________________________________________________________________________________________________
 Jag hoppas att den blev lång nog. Jag pluggade till ett prov därför så kom den mycket senare, förlåt!
I nästa episode , vad tycker ni ska hända? SKa justin följa med till sverige, ska dom göra slut? Kom på någonting! 


Kommentarer
Postat av: Nelly

justin följer med till sverige!! lööve the story!!<3

2010-11-01 @ 15:05:26
Postat av: Emma

SKIIT BRA !!!



DOM FÅR INTE GÖRA SLUT !!!!!



Då DÖÖÖÖR jag !! :D

2010-11-01 @ 15:05:32
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Emma

Håller med Nelly och Emma, dom får inte göra slut och Justin följer med till sverige!!!

2010-11-01 @ 16:09:50
URL: http://emmaslivitext.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med dom andra :) Dom får INTE göra slut! :D

2010-11-01 @ 16:57:12
Postat av: Emma

när kommer nästa ?? :)

2010-11-01 @ 18:04:43
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Anonym?!

När kommer del 7? Längtar!!!

2010-11-01 @ 18:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback