Everything Changed : Del 12

När vi äntligen fått vår mat så gick vi därifrån, fångade in en taxi och åkte till hotellet. När vi kom fram så var det fullt av paparazzis. Dom tog sina foton och vi gick in.

Del 12:
-
Asså förlåt, men hur orkar du med alla fans ? frågade jag.
- Det är ju sjukt jobbigt, men jag älskar dom. Alltså inte älskar som jag älskar dig utan mer som vänner liksom.
- Jag förstår.
Jag gick och packade upp min dator och satte fram Spotify. Jag slog på Cee-Lo Green och tog fram donken påsarna. Vi satt och åt våran mat i sängen och småpratade om allting.
- Förut ville jag att du skulle dö. Att först så skulle min syrra spy i din hals så du skulle kvävas och sen så skulle jag såga dina armar så dom gick av.
- Du är galen sötnos!
- Haha jag vet , sa jag och kastade en pommes på honom. Den hamnade på golvet. Justin plockade upp den och sen förde han in den i munnen och tuggade,
- Mysigt Justin!
- Vadå ? Det är är ju Grand Hotel , ingen smuts, sa han och började småskratta.
- Men sure bacon.
- Haha , sure bacon? sa han och gick ifrån att småskratta till att asgarva.
Jag kom på hur dumt det lät och började garva själv. Där låg vi ett tag och garva. När vi tillslut hade lugnat oss så gick jag upp och slängde resterna av maten och stängde av musiken. Jag slog på tvn istället och zappade tills jag såg att det var Greys Anatomy repris.
- Hallelujah , Sloan är för sexy! sa jag och lutade mig tillbaka.
- Really? Han ser ut som ett rådjur för mig.
- Men hallå? Du har ju assöta rådjurs ögon!
Jag kollade in i hans hasselbruna ögon och försvann i tankarna . Dom var ju för vackra, hela han var vacker. Jag hade verkligen haft tur. Plötsligt så hörde jag en pipig signal och jag kollade snabbt på tvn igen. Justin svarade och gick iväg. Några minuter senare så kom Justin tillbaka.
- Det var Scooter, ska vara med på Tv4 vid åtta imorgon.
- Jahapp.
- Men jag tänkte att du kunde följa med om du vill , det blir roligare liksom.
- You can count on my like 123 , ill be there, sjöng jag . ( länk till låten )
- Wow, citerar Bruno Mars coolt.
- Haha , nejmen det är sant.
- Bra.
Han kysste mig lätt på munnen och gick mot dörren och gick ut. Jag blev förvånad och smsade honom " Vars fan ska du? xo Kimberly" *PLING* "Ett ärende älskling ;) xo Justin" Jag undrade vart han egentligen skulle. Hoppas verkligen inte att Kissie eller Dessie skulle vara ute nu. Båda tyckte ju att Justin var söt. Vem vet om dom skulle flörta sönder honom.


Kommentarer
Postat av: Julia

s-s-s-superbra (yyyy'

längtar tills nästa del kommer ;pp

2010-11-17 @ 17:50:11
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: frida

bra!! vill läsa mer<333! Xd

2010-11-17 @ 21:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback