.

Jag har ingen fantasi alls idag. Så ni som hinner läsa det här innan klockan nio. Vad tycker ni ska hända.
: Skriv nåra rader om vad ni vill så ska jag försöka få med allt.

Jag gick och kollade i lådorna och hittade fem påsar chips. Justin hade gått upp till mitt rum så jag tog alla påsar och gick.
- Räcker det här? frågade jag lite komiskt.
- Hah , ja.
- Bra.
Han åt som fan av chipsen och efter typ en minut så hade han ätit upp halva påsen. 
- Nu blev jag sugen på något annat. sa han och kysste mig. Allting blev intensivt  och vi gick mot sängen..

Det var det senaste!

Puss<3


Kommentarer
Postat av: Liann

de har det mysigt, slappdag. Justin får ett meddelande från sin manager och Usher om att han ska spela in låtar så åker dem dit. Kimberly får följa med, så är några andra kändisar där osv :)

2010-11-04 @ 20:11:13
Postat av: Emma

men dom kan ju börja hångla sen vill justin göra mer än det men kimberly är inte redo och justin förstår men gör allt för att kimberly ska lita på honom mer ,sen behöver justin kanske åka hem men vill inte lämna kim och dom måste försöka lösa allt mellan dom två ..



kanske xD

2010-11-04 @ 20:20:51
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: neejra biieber<3

jag tycker att justin o kimberly hör att kimberlys mamma ropar sen får du kommer på något mer

2010-11-04 @ 20:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback