YOU AND ME FOREVER : PART 7

- Jag slår vad om att hon sitter brevid dig nu, och tröstar dig. Hon vill nog att du ska vara glad. Men du vet att gud tar dom finaste änglarna upp till himmelen.Jag log lite av vad han sa. Jag satte mig upp och pussade honom på kinden.
- Jag kan fixa halsabndet till Miley sa han.
- Jag vill ge det till henne.
- Visst, sa han och kysste mig.
____________________________________________________________________________________________________
Jag lät han fortsätta , det fick mig att må bättre. Jag avslutade den och vred lite på mig.
- Åh förlåt , gjorde jag något fel ?
- Nej nej nej! Det där var underbart, men alltså . När tror du att vi kan ge halsbandet åt Miley ? Han var tyst en stund tills han tog upp mobilen och smsade med någon.
- Nu faktiskt , sa han och log. Vi ställde oss upp och började gå hemåt så jag kunde ta på en tröja.
- Men , vill du inte ha kvar halsbandet, som ett minne ?
- Nej. Hennes sista önskan var att ge detta till Miley så då gör jag det, allt för min syster , du vet filmen ?
- Ja , den filmen är ungefär som ditt liv.
- Jag vet, förutom detta med blodet, vi kunde inte göra något hur mycket blod hon en fick..  Det blev tyst en stund och sen kom vi hem. Jag drog på den blåa tshirten från igår och sen gick vi ut igen.
- Är du helt säker ? sa Justin ennu en ång och stannde upp och kollade mig rakt i ögonen.
- Ja! Har ett eget som det står Daniela på , med samma bild i. Justin sa okej och sen så gick vi. Han tog min hand och jag släppte inte. Jag tog i hans hand hårdare och han också. Miley bodde ganska nära Justin så behöve bara gå i någon minut. Vi plingade och Miley öppnade.
- Hej! sa hon glatt och släppte in oss. Vad heter du ? frågade hon mig.
- Daniela , sa jag tyst och började knäppa upp halsbandet. Jag fortsatte : Min lillasyster dog i blodcancer för 9 månader sen . Jag tog ett djupt andetag och jag kände hur det örjade tåras i ögonen. O-o-och hennes sista önskan var att ge dig det här , sa jag och började gråta. Miley såg häpen ut men tog imot halsbandet. Hon öppnade det .
- Hon var riktigt söt din lillasyster, jag beklagar sorgen , sa hon och kramade om mig. Justin satte på henne halsbandet och sedan så kramade jag om Justin. Miley lovade att ha kvar halsbandet och inte slänga det , som hon faktiskt gjorde när hon fick för mycket saker. Sedan var vi tvungen att gå för att Miley skulle ha en live interjuv om en timme. Jag och Justin kramade om henne en sista gång och sen gick vi.
- Det du gjorde Dani. Det var väldigt starkt , sa han när vi gick. Jag log lite smått men jag tänkte bara på Celeste( uttalas selest , bara så ni vet ). När vi kom fram så drog jag av mig alla kläder , ag brydde mig inte ett skit om Justin såg. Jag sprang upp naken och klädde på mig mörkblåamjukisbyxor som det stog BIEBERS  ( alltså det är hans röv :p ) på och ett svartlinne. Sedan gick jag ner igen , jag satte mig vid tvn brevid Justin. Han sa att vi skulle kolla på Miley interjuv sedan. Men nu kollade vi på Big Bang Theory för det var programmet innan. Sedan började interjuven, jag lyssnade inte så noga förens jag höra ordet halsband. Jag satte mig upp och kollade noga. Hon hade på halsbandet.
- Vad är det för halsband , Miley ? frågade Ellen Degeneres.
- Jo det är så att hon tjejen Celeste som ägde halsbandet dog i blodcancer för ungefär ett halvårsedan. Hennes stora syster sa att hennes sista önskan innan hon somnade in var att ge mig detta halsband. Storasystern heter Daniela och är en vän till mig och Justin. Hon är riktigt stark som har gått igenom detta.
- Det är hon verkligen ! Daniela är någon som jag verkligen skulle vilja träffa, i min show kanske? Du kan ju fråga henne någon gång. Men tack Miley!
- Tack själv så hon och programmet slutade. Jag satt och smågapade , jag kanske skulle vara på tv , det sändes tillochmed för hela världen!
- Shit, sa jag och log stort. Justin flinade bara och kysste mig igen. Jag kysste han ett tag tills han avslutade kyssen och kollade mig rakt in i ögonen.
- Vill du bli min shawty , Daniela Romano ?
- SJÄLVKLART! skrek jag och kramade om honom.
___________________________________________________________________________________________________
Kommentare vad ni tycker ! :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Aaaaw vad guullig Miley :) (but not In real life -.-)

2010-12-29 @ 22:26:08
Postat av: Johanna/Moonlight

Det var hur grymt som helst :D Blev lite tårögd denna gång oxå ;) mer,mer!!!

2010-12-29 @ 22:26:26
Postat av: Linnea

Sv: sorry för det! Men jag har alldrig läst denna novellen, jag är ledsen om jag typ "tog" det med det va ingen mening, hoppas det inte gör nåt! det va inte med mening



btw läste novellen nu love it!!<3

2010-12-31 @ 10:44:05
URL: http://mybieberstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback