YOU AND ME FOREVER : PART 1

Du heter Daniela men kallas för Dani och är ursprungligen från Italien men du fyttade till Atlanta när du var sju år. Nu är du 14 och kan prata engelska och säger tillochmed y'all . Du är en Belieber
_________________________________________________________________________________________________
Jag låg på min dubbelsäng med min svarta dvärgpudel Lady. Jag läste nya nummret av Seventeen , jag bläddrade mest runt tills mina ögon blev stora och jag skrek av glädje. " Är du ett Bieber fan , ring detta nummer och kanske just du vinner två meetandgreet biljetter + ståplatser på första raden! "
- oooooooh my goood! , skrek jag och ringde direkt. Dom sa att dom skulle ringa tillbaka om jag vann. Jag gick ner till köket och gjorde en macka , fast jag gav halva till Lady. Jag gick och satte mig vid tvn och satte på den. Jag zappade runt tills jag såg att det gick My Super Sweet 16. Jag kollade ett tag tills mobilen ringde.
- Yo , svarade jag .
- Hej det är Ellie.
- Heey girl , vad göru ?
- Nje ingenting , det var därför jag ringde. Kan inte jag få komma över ?
- Jo visst , kom direkt , sa jag och la på. Jag sprang upp och hämtade datan och gick sen ner igen. Jag twittrade lite snabbt , " omb , just called seveteen for a comp to meet @justinbieber , AWESOME. i hope i win , but goodluck everyone :D "  . Precis när jag tweetade så kom Ellie. Vi kollade runt på Justin sidor, chatta på skype och facebook och annat. Sen så gick vi ut på stan ett tag. Vi gick in på Forever 21.
- Kolla vad snygg! sa jag och höll upp en byxdress i blått med röda prickar och ett smalt flätat guldbälte. Ellie kollade priset.
- Bara 20 dollar!
- Vaaa ?! omb. Jag gick och köpte den , sen så drog vi mot ett fik. Vi kollade på listan av vad man kunde köpa på väggen.
- Hmm.. Jag ska nog ta vaniljyogurt med jordgubbar, sa jag till hon som stog i kassan.
- Jag tar samma , sa Ellie. Jag betalade kassörskan och sen så satte vi oss. Jag tog en sked med yogurt och sen sa jag det om tävlingen.
- Jag är med i en tävling om att träffa Bieber ! Meetandgreet plus såplats på första raden!
- Vaaah , shiit! Du tar med mig då vah ?
- Självklart! sa jag och tog en jordgubbe. Vi satt och pratade ganska länge om hur vi skulle göra om jag vann. Helt plötsligt ringde mobilen.
-  Hey det är Jessica från Seventeen , du har vunnit!
- OMB! skrek jag. Jag fick prata med henne i kanske femton minuter . Vi skulle träffa henne vid biljettkassan halv fyra imorgon och sedan skulle vi gå till Justin. Jag tackade jag många gånger och sen la jag på.
- JAG VANN! skrek jag och kramade om Ellie. Alla i fiket började stirra så vi gick ut. Jag tog upp mobilen och tweetade " oh my gosh , i won the comp . cant wait to meet you @justinbieber! <3 " . Jag gick hem till mig och satte mig vid datorn. Jag gick in på twitter och jag såg att jag hade 10 tusen fler följare ! Jag hade fått massa tweets " Justin bieber is following you and he retweet you!". Jag trodde inte att det var sant. Men jo , han hade retweetat mig " RT @Dani3la oh my gosh , i won the comp. cant wait to meet you @justinbieber! <3 : cant wait either!"  . OH MY GOSH!
________________________________________________________________________________________________
Kort jag vet, men ja . det är bara en början. kommentera för part 2


Kommentarer
Postat av: Julia

Goosh även om det bara är blörjan, sjuuukt bra :D Meeer nu :D

2010-12-27 @ 15:50:55
Postat av: Johanna/Moonlight

Det var en skitbra början :D

2010-12-27 @ 20:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback