Everything Changed : Del 21

- Justin! sa hon surt och buttade bort mig.
- What ?
- Vi är inte tillsammans!
Jag sänkte ner huvudet.
- JUSTIN DREW BIEBER , VAFAN?!
Del 21:
Kimberly
Jag vände mig om och såg Caitlin.
- Du sa att du inte var tillsammans med Kimberly?!
- Vi är inte tillsammans , sa jag snabbt och kollade mot henne.
- Jaha...
- Men du Caitlin, kan inte du komma på min 16års fest imorn ? Hemma hos mig klockan åtta .
Hon kollade frågandes på mig.
- Vi fick ju inte en så bra start om vi säger det så, så vi kan ju lära känna varandra?
- Sure , sa hon och sken upp . Vi ses på lunchen , vi kan sitta tillsammans?
- Blir jätte bra , sa jag och kramade om henne.  Hon sprang iväg och jag vände mig mot dom andra , som stirrade på mig med stora ögon.
- Men vad är det ?!
- Inget.... sa alla i kör och gick iväg.
Jag gick till dom och vi gick mot cafeterian. Vi såg Caitlin sitta med två kompisar . Dom hette Raina och Isabella.
- Hej , sa jag tyst och satte mig brevid Caitlin. Sedan satte sig Justin brevid mig . Ryan emellan Raina och Isabelle och sen Chaz brevid Caitlin på andra sidan.
- Vi pratade just om din fest , typ vad vi ska köpa, sa Caitlin och smilade stort.
- Ni behöver inte köpa någonting alls!
- Jo , vi har kommit på det perfekta.
- Jahapp..
Dagen i skolan gick riktigt fort. När jag kom en så tog jag en macka och gick upp till mitt rum. Helt plötsligt så ringde mobilen. " Heeey Kimsan , it's Chazie. Jag bor granne med dig, kan Jag och Justin komma över ?"
" Sure.."

JUSTIN

Jag och Chaz gick till Kimberly. Eller gick och gick. Vi hoppade över staketet och så var vi framme. Vi knackade på dörren och sen stog hon där , min babygirl.

______________________________________________________________________________________________________

förlåt för jättekort men har tyvärr inte tid :( Kommentera så får ni tvåst imorgon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeer!!!!!!!!!!!!!!

2010-12-10 @ 14:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback