YOU TOOK ME TO HEAVEN : PART 9

Jag log och fick tårar i ögonen. När låten var slut kysste han mig länge och passionerat. Helt plötsligt höre vi ett högt " Awwww " från alla i publiken.
- Jag älskar dig , viskade jag i hans öra
- Jag älskar dig också..
______________________________________________________________________________________________________
Efter talangshowen så fick man åka hem. Jag och Justin åkte hem men jag var tvungen att åka på träning direkt. Jag sprang upp och hämtade mina kläder och sen skjutsade Justin mig.
- Vad tränar du egentligen ?
- Breakdance, hiphop, show och modernt , sa jag och skrattade. Men idag skulle vi köra poledancing , bara för att det stärker benen. Justin tog en djupt andetag och bet sig i läppen.
- Hur länge har du dansat ?
- Sen forever , sa jag och vi var framme. Justin ville följa med så det fick han. Fast alla lektioner var inställda. Suck.
- Fuck.. sa jag tyst. Helt plötsligt kom min danspartner Claryssa och sa att vi två kunde få låna ett rum till modern träningen. Vi körde dansen några gånger och Justin bara stirrade.


Claryssa i rött/rosa och Daniela i blått.
Justin filmade allting , så jag kunde se sen. Efter träningen så körde vi till Burger King för att beställa mat. Jag tog något med kyckling och Justin en whopper eller vad det hette. Jag brukar aldrig äta på sånt jag jag bara tog nåt. Vi körde hem och åt.
________________________________________________________________________________________________
Förlåt för skiiiiiiitkort , men jag måste städa nu !

Kommentarer
Postat av: Julia

Hahah ville se Poledance:en för att se hur Justin blev hähähä xD

2010-12-30 @ 13:44:30
Postat av: Johanna/Moonlight

Fast kort grymt bra :D

2010-12-30 @ 14:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback