YOU AND ME FOREVER : PART 8

- Shit, sa jag och log stort. Justin flinade bara och kysste mig igen. Jag kysste han ett tag tills han avslutade kyssen och kollade mig rakt in i ögonen.
- Vill du bli min shawty , Daniela Romano ?
- SJÄLVKLART! skrek jag och kramade om honom.
_________________________________________________________________________________________________
Resten av kvällen blev det bara mys med Justin. Pattie hade tagit med Lady till en vännina för hon visste inte när vi skulle komma hem. Jag och Justin satt och kollade på The Ring 1 tills hans hemtelefon ringde. Justin svarade och han blev helt kritvit i ansiktet. Han la ner telefon och satte sig alldeles blek brevid mig.
- Vad är det ? frågade jag oroligt.
- Han i telefon sa Seven Days , precis som i filmen. Jag blev livrädd och kollade nummret. Jag började gapskratta. Det var ju Angelicas mobil nummer!
- Vad är det ? frågade Justin , jag ska fan dö om sju dagar! skrek han tilslut. Jag fortsatte att garva tils jag äntligen lungade ner mig.
- Alltså den som prata i telefon var Angelica , hon visste att vi kollade på The Ring så hon ringde dig .
- Haha.. jaha.. , sa han och skämdes. Jag kramade om honom och sen kollade vi klart. Filmen var inte så jätte läskig för jag brukar mest skratta åt skräckfilmer. Klockan närmade sig ett på natten så vi gick upp. Vi borstade tänderna och jag tog på mig svarta hotpants och ett vittlinne.
- Damn... hörde man från Justin.
- Vadå ? Ska jag sätta på mig ett par långbyxor eller?
- Aldrig någonsin att du ska sätta på ett par byxor igen. Jag skrattade och la mig brevid honom i sängen. Jag somnade på nolltid. Jag vaknade av alarmet som pep klockan halv sju . Jag klädde på mig , det blev en vit tshirt där det stog " Justin Bieber is my boyfriend , deal with it! " och ett par svartashorts. Sedan satte jag upp håret i en toffs och väkte Justin försiktigt.
- Justin vakna. sa jag tyst och smekte hans kind.
- Mhmm... neej.... sa han och tog kudden över huvudet.
- Nejmen oj! En stooor skål med iskallt vatten , vad gör den här ? sa jag och han reste sig upp snabbt. Han drog på sig ett par svarta knälånga shorts och en tshirt med en smiley på som såg ut att vara hög. Vi gick ner tillsammans och där var Pattie med Lady. Lady började skälla och sprang emot mig. Jag tog upp henne i min famn och började pussa henne som en galning. Hon pussades lika mycket tillbaka .
- Så du är Daniela ? Trevligt att träffas , sa Pattie och kramade mig.
- Desamma! sa jag glatt och släppte ner Lady. Jag och Justin käkade frukost och sen drog vi till skolan. Justin gick i vanlig skola en termin så han skulle få umgås med folk i sin egen ålder. Men det var ganska konstigt att vi gick i samma utan att jag märkte det. Iochförsig, High School och högstadiet var i samma byggnad med olika delar av byggnaden. Fast samma matsal som var nästan hela botten våningen. Jag och Justin kramades och sedan skilldes vi åt. Jag gick till mitt skåp och där stog Angelica och Christy. Jag sprang fram och kramade båda sedan tog jag mina matteböcker och gick.
- Gick han på det ? frågade Angelica och flinade. Christy undrade vad vi snackade om och jag förklarade för henne.
- Och ja , han gick på det sa jag och skrattade.
- Btw , din tröja . Stämmer texten ?  frågade båda.
- Ja, sa jag och log. Båda skrek högt och alla började stirra. Dom blev tyst och sen gick vi snabbt. I klassrummet så satt redan hela klassen där. Vi tre satte oss på våra vanliga platser och sen så började lektionen. Den var skitseg som vanligt men den gick slut snabbt , för att High School eleverna hade en talangshow som vi 7-9or skulle kolla på + dom som inte var med i HS , vilket var typ alla. Jag försökte se om Justin satt någonstanns i rummet men jag såg han aldrig. Först sjöng en tjej som heter Sofia låten som Celeste älskade. Jag började snyfta och Angelica kramade om mig. Christy satt med sin pojkvän på andra sidan raden så det var bara jag och Angelica. Efter några nummer till så blev jag chokad, Justin skulle sjunga! Han satte sig på en stol framför ett piano.
- Eh hey alla, sa han tyst. Plötsligt hörde jag några tjejer bakom mig skrika. Jag skrattade tyst och sen fortsatte han.
- Jo jag ska sjunga en låt somsagt , till en tjej som heter Daniela Romano , försök att få upp henne på scenen någon som sitter nära henne. sa han och log. Några tjejer sparkade i stolen och jag vände mig om.
- Vafan det är ju du ,sa dom och hyperventilerade. Justin började sjunga en låt. Det var I Dont Wanna Miss A Thing av Aerosmith.


Låten han sjöng.
Angelica tog min hand och drog ner mig till scenen. Precis när refrängen började så gick jag upp till honom. Jag satte mig brevid honom , han sjöng " i dont wanna close my eyes, i dont wanna fall assleep , cuz i miss ya baby and i dont wanna miss a thing. cuz even when i dream of you , the sweatest dream would never do , i'd still miss ya baby and i dont wanna miss a thing". Jag log och fick tårar i ögonen. När låten var slut kysste han mig länge och passionerat. Helt plötsligt höre vi ett högt " Awwww " från alla i publiken.
- Jag älskar dig , viskade jag i hans öra
- Jag älskar dig också..
_________________________________________________________________________________________________
Hehe , gulligt ! :D


Kommentarer
Postat av: Johanna/Moonlight

Så sjukt bra :D

2010-12-30 @ 00:52:53
Postat av: Julia

Aaaaw jag dör , gud vad gulligt <3 :)

2010-12-30 @ 11:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback