YOU AND ME FOREVER : PART 5

Jag somnade på direkten , men vaknade någon timme efter av att det åskade. Jag hatar åska! Jag smög mig in till Justin.
- Eh.. Kan jag sova hos dig, det åskar. Jag hatar åska , det är skitläskigt!
- Visst , sa han och flyttade sig inått. Jag la mig brevid och han kysste mig på huvudet innan jag somnade
_________________________________________________________________________________________________
Jag vaknade av att Justin satt och drog i mitt hår löst.
- Godmorgon , sa han och log.
- Godmorgon själv.
- Du är skitsöt när du sover, och du pratar typ. han skrattade och flinade.
- Vafan sa jag ?
- Du typ bah ååh justin , mmm , ååååååh hårdare! sa han och immeterade mig och garvade. Jag tröck kudden mot huvudet , jag hade faktiskt drömt att jag hade sex med honom. Jag ställde mig upp och frågade om jag fick låna dushen , det fick jag. Jag hoppade in i dushen ( asså hon hoppade bokstavligttalat inte in i dushen.) och lät strålarna skölja i mitt hår. Jag shamponerade håret och sen tog jag i balsam. Jag gick ur  dushen och torkade mig. Jag tog å mig underkläderna och gick ut . Justin kollade på mig och bet sig i läppen . Jag orkade faktiskt inte bry mig så jag tog på mig gårdagens kläder och sa hejdå till Justin och sen gick jag hem. När jag kom hem så såg jag en lapp ligga på bordet. " Hej gumman , jag var tvungen att dra till Italien också , farmor är sjuk. Ta hand om Lady ! " , Greeaaat , tänkte jag och suckade. Jag ropade på Lady men hon kom inte. När jag rasslade med kopplet så kom hon. Jag sprang snabbt till mitt rum och packade ner kläder i en bag sen tog jag på Lady kopplet och sen gick vi . Jag låste dörren och gick mot Justin. Nu började det regna också , vafan det var ju soligt för kanske 2 minuter sen? Jag drog på skinnjackan och skynade mig till Justin. Jag plingade på dörren och Justin öppnade.
- Hej igen , sa jag och sedan fortsatte , kan jag sova här i några dagar ? Mamma och Pappa åkte till Italien för det hade hänt något med farmor.
- Självklart sa han och lät mig komma in. Jag släppte lös Lady och hon försökte hoppa upp i Justins famn , men det funka inte. Hon är så liten. Justin tog upp henne och började gosa. " Hej söötnos , vad heter du ?" sa han med bebis röst och hon slickade han på näsan.
- Hon heter Lady , sa jag och gick upp mot Justins rum för att lämna väskan. Jag sprang ner igen och Justin satt och lekte med Lady på golvet . Jag hade tagit med hennes favorit leksak så dom satt och hade liten dragkamp. Jag gick och satta mig brevid Justin och kollade på ett tag.
- Kan vi inte göra något roligt , sa jag och skrattade. Då kysste han mig. Jag drog mig undan skit snabbt.
- Du sa ju något roligt , sa Justin och småflörtade.
- Det där är mer mysigt , inte roligt. sa jag och gick mot tvn.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Skit kort, förlåt . Den var bajsdålig också , ni kommer aldrig få en sån här igen. Kommentera minst 4 för mer!

Kommentarer
Postat av: Johanna/Moonlight

Fast kort grymt bra :D mer,mer!!

2010-12-28 @ 15:15:36
Postat av: josefin

jätte bra :)

mer

2010-12-28 @ 16:07:58
URL: http://josefinsblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Julia

HAHAHAHAHAHAH OMG ÄÄÄLSKAR DELEN DÅ HAN SA ATT HON DRÖMDE OM ATT DE HADE SEX! HAHAH Bara fööör skön asso xD

2010-12-28 @ 16:41:43
Postat av: Vanessa

Mer :-)

2010-12-28 @ 17:08:04
Postat av: Julia

asbra , mer :)

2010-12-28 @ 17:31:26
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Super bra :D

2010-12-28 @ 18:46:06
Postat av: Anonym

mer

2010-12-28 @ 18:46:22
Postat av: Anonym

mer

2010-12-28 @ 18:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback