YOU AND ME FOREVER : PART 2

- JAG VANN! skrek jag och kramade om Ellie. Alla i fiket började stirra så vi gick ut. Jag tog upp mobilen och tweetade " oh my gosh , i won the comp . cant wait to meet you @justinbieber! <3 " . Jag gick hem till mig och satte mig vid datorn. Jag gick in på twitter och jag såg att jag hade 10 tusen fler följare ! Jag hade fått massa tweets " Justin bieber is following you and he retweet you!". Jag trodde inte att det var sant. Men jo , han hade retweetat mig " RT @Dani3la oh my gosh , i won the comp. cant wait to meet you @justinbieber! <3 : cant wait either!"  . OH MY GOSH!
_________________________________________________________________________________________________
Jag somnade nästan direkt den kvällen, jag ville bara att det skulle bli lördag. Jag vaknade runt ett och fick panik. Bara två ½ timme tills vi skulle vara där! Jag hoppade snabbt in i dushen. Det var otroligt skönt. Innan jag gick ur dushen skjölde jag håret med iskallt vatten. Det gör så håret blir skimmrande ( har jag hört , haha :D ) . Sen drog jag på mig kläderna . Jag orkade verkligen inte ha någon jäkla Justin Bieber tröja eller ha JUSTIN!<3 skrivet i fejset . Jag satte upp håret i en snodd

Danielas kläder.
Jag gick snabbt ut med Lady så hon kunde göra sina behov. Sedan tog jag ett glas med yogurt innan jag sminkade mig. När jag var klar så kom Ellie och vi tog min bil till konsertern. Vi fick köra i tjugo minuter innan.
- Där är Jessica , sa Ellie och vi gick emot henne.
- Åh vad bra att ni kom. Hur känns det att få träffa Justin ?
- Ett ord, AMAZING! sa jag. Vi gick före alla i kön . Vi gick backstage och vi blev förda till ett rum. Vi satt där i runt tio minuter innan nån steg in.
- OH MY GOD, JUSTIN BIEBER ! , skrek Ellie och rusade mot han och kramade han. Jag kollade upp och såg han. Han med dom fina ögonen, den vackraste smilet i världen. Stog mitt framför mig. Jag började gråta.
- Är du ledsen beautiful? frågade Justin. OH MY GOSH HAN KALLA MIG BEAUTIFUL!
- Nej , bara otroligt glad. Han satte sig brevid och kramade om mig. Han drog upp mig och vi tog ett kort ensamma och ett med Ellie. Vi snackade ett tag tills han var tvungen att gå. Han kramade Ellie igen och sen så kramade han mig. " vi ses sen " viskade han till mig tyst. Jag rös. Vi var också tvungen att gå. Vi gick till våra platser. Konserten började
" WHEN I SAY JUSTIN YOU SAY BIEBER , JUSTIN!"
" BIEBER!"
" WHEN I SAY LOVE YOU SAY ME , LOVE!"
" ME!"
Sen kom Justin ut. Jag dör så snygg han var. Han bara stog där och var underbar. Han körde några låtar till. Sen kände jag att någon drog i mig. Jag vände mig om och såg Kenny.
- Du är hans OLLG.
- Really ? sa jag hypert.
- Ja , kom nu. Jag fick gå bakom scenen och vänta tills jag skulle ut. Justin kom och tog min hand, han viskade tyst hej och sen satte jag mig på en stol.
I can fix up your broken heart
I can give you a brand new start
I can make you believe, yeah
I just wanna set one girl free to fall, free to fall
She's free to fall, fall in love with me
Her heart's locked, and know what, I got the key
I'll take her and leave the world with one less lonely
Shit , jag blev alldeles tårögd. Han stog så nära mig hela tiden. När låten var slut så gick vi tillbaka bakom scenen. Han gav mig hans mobil.
- öhm.. Vad ska jag göra med den här ?
- Lägga in ditt nummer , såklart.
- Vaah ?! öhm.. okej , sa jag och la in det. Han kramade om mig och jag gick ut igen
__________________________________________________________________________________________________________________________________________


Kommentarer
Postat av: V

ÅÅhh gud va bra, mer nuuuu :D:D !!!

2010-12-27 @ 20:16:22
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!

2010-12-27 @ 20:18:58
Postat av: Anonym

Meraaaa!! :D

2010-12-27 @ 20:38:24
Postat av: Johanna/Moonlight

Naw, så himla bra mer!!!

2010-12-27 @ 21:41:27
Postat av: Julia

Aaaw meer nu snääälla :D

2010-12-28 @ 00:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback