Everything Changed : Del 26

- Vad ? frågade jag med armarna i kors.
- Vad gjorde du och Justin igår egentligen?
- Vi hade inte sex iallafall, sa jag.
Hon kollade på mig som om hon inte trodde på mig.
- Asså jag är allvarlig, vi skulle ha haft det men sen kom du in !
Jag stampade iväg mot Justin.
- WHAT THE FUCK!

Del 26:
(snabbspolning till sommaren :D )

- OHMYGAD! Vad gör du här Johanna ? Jag sprang emot henne och vi hoppade runt som småbarn.
- Asså , pappa och jag har typ flytta hit!
- Fyfaaan vad kul, hästen då ?
- Jag har den oss ett stall här.
Jag och Johanna sprang mot Justin , dom fick hälsa på varandra. Tur att Johanna inte var en Belieber. Fast hon gillar ju hans musik. Vilket är skönt, ingen hater liksom.
- Vad ska vi göra nu då ? skrattade jag.
- Vad sägs om att gå till stranden , vi tre och Chaz ? Jag och Johanna nickade och vi gick upp mot mitt rum. Johanna tog en svart bikini , jeansshorts och en vit tshirt. Själv drog jag bara på mig shorts och en turkos bikini. Jag tog väskan och stoppade ner solkräm,ipod , solglasögon och pengar. Vi gick snabbt ner och Justin stog där med Chaz. Båda hade knälånga badshorts och en tshirt. Vi satte på oss flipflops och sen gick vi ut. Jag tog Justin i handen.
- Hey tjockis, sa jag och kollade upp mot honom.
- Vadå tjock ?
- Jamen du är ju det , eller kan du motbevisa det ?
- Ja klart jag kan. Han drog av sig tröjan och både jag och Johanna stannade upp. Hon stirrade och gapade medans jag bet mig i läppen.
- Men hallå , Chazman är här också , sa han och drog av sig tröjan. Jag och Johanna bytte hål och stirrade på Chaz istället.
- Ähmen nu går vi sa Justin och tog mig i handen igen. När vi var framme så var det faktiskt inte alls mycket folk. Kanske 10 pers bara, högst. Det var ju 30 grader ute, så dom flesta var väl inomhus , kan jag tänka mig. Jag och Johanna la ner våra handukar och så drog vi av oss kläderna och solade. Jag satte på mig solbrillorna och ipoden och dunkade Queen. Johanna tog ena hörluren och Living on my Own spelades. Vi började sjunga högt och falskt med flit . Justin hade lagt sig brevid mig , och jag skulle låssas som att han inte var där.
- Asså om Justin skulle komma i målbrottet skulle det låta såhär , jag sjöng lite och gjorde så jag kom upp i falcett och så att rösten bröts flera gånger. Johanna började garva och jag och Chaz med.
- Nu ska du få , sa Justin och lyfte upp mig och sprang mot vattnet.
- Släpp mig din kokosnöt !! skrek jag och sprattlade. Han sprang i vattnet och kastade i mig.
- Helvete Justin ! Det är ju sviiinka... varmt ? :S Wtf ! skrattade jag och drog Justin under vattnet. När han kom upp ur vattnet så kysste jag han och kramade om han. Chaz och Johanna hade lagt sig brevid varandra och hade en bok för bådas ansikte. Jag och Justin gick upp och drog bort boken. Dom kysstes!
- Jaså här gåre hett till, skrattade Justin. Johanna blev generad och satte boken framför huvudet. 
- Äh , Johanna kom så äter vi lunch. Bara vi två ? Eller vill du ha Chazie med dig ? småskrattade jag . Hon blev lite sur men drog endå med sig Chaz. Justin följde också med. Vi alla beställde spagetti bolognese och en varsin cola.  Vi satt och åt , medans vi pratade .

_____________________________________________________________________________________________________
Tror att nästa novell blir en avslutning , för denna är ju otroligt tråkig ! Isåfall så ska en tjej bli tsm med Ryan,Chaz eller Christian. Istället för Justin ;)

Kommentarer
Postat av: Astrid

fett awesome :D

2010-12-25 @ 13:41:23
Postat av: Johanna/Moonlight

Hahhha va kul att jag fick vara med :D Och ofc så var det svinbra skrivet :D

2010-12-25 @ 13:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback