Everything Changed : Del 20

Ryan
Jag drog henne mot badrummet och låste in oss. Jag kysste henne , hon besvarade kyssen. Den varade ett tag till Justin knackade på dörren.
- Oh shit , sa jag och låsades spola i toan.
- Vafan håller jag på med , herregud! skrek Kimberly och fick panik. Jag låste upp dörren och där stog Justin.
- Ryan , hur kan du?
- Ska du säga som slår din bästa vän.
- Men den smärtan går över , inte den ihjärtat sa han och gick iväg med tårar i ögonen.
- Vänta Justin sa kimberly och sprang efter.

Del 20 :


Chaz.

Kimberly
Jag hann ifatt han och jag gjorde så han stannade.
- Hur fan kan du ? sa han med gråten i halsen.
- Men du fattar väl att det inte var jag! sa jag och började grina.
- Jag vet inte vad jag ska tro om dig längre , Kimberly ! DU ÄR FAN SOM EXAKT ALLA ANDRA TJEJER ! skrek han .
Jag sprang hemåt utan att stanna. Jag kom hem snabbt , eftersom jag bara bor 5 minuter från Justin. Jag öppnade dörren och sprang direkt till mitt rum , jag kastade mig i sängen och började grina. Jag somnade. Jag vaknade klockan halv sju och gick till badrummet. Jag såg mig i spegeln och började skratta. Såg helt hemsk ut. Efter en halvtimme i dushen så såg jag ju inte störd ut längre. Jag gick ut med handuken runt mig och kollade min mobil. 18 nya meddelanden. Hälften från Justin och resten från Ryan och Chaz. Jag kollade smset från Chaz men inte dom andra. " Yo Kimmy , skola today . Lova att inte skämma ut oss! ;) xx Chazie." , " Men gud ! Chazie , haha :) Så klart jag inte skämmer ut DIG, Ryan och Justin orkar jag inte med. " , " I understand Kimmy , but you can be with me today until you finds some new friendisar , Chazie klarar man sig inte utan :D " , " Sure , men ska fixa mig nu Chazie. cya :) " . Jag gick mot min nya walkin closet och gick runt. Jag visste inte vad jag skulle ta på mig. Fick bli ett par vita converse , svarta stuprör , vitt linne och en blå cardigan. Jag lockade håret och flätade luggen. Mat orkade jag inte med så jag åkte till skolan. Jag snodde mammas bil och körde. SKolan låg också nära. Jag steg ut ur bilen och gick rakt mot klassrummet. Vissa killar busvisslade men det brydde jag mig inte om. Jag såg Chaz och gick mot han. Jag kramade om han.
- Hej Chazie , sa jag och skrattade.
- Men tja Kimsan.
- Hahaha omg jag dör , KIMSAN! , sa jag och skrattade.
Det ringde in och som tur så hade vi samma lektioner. Jag satte mig brevid Chaz , bakom oss satt Ryan och Justin. Dom är nog sams nu. Läraren kom in och började med utskämmningen mot mig.
- Vi har en ny i klassen , hon heter Kimberly och är från Sverige. Ställ dig upp.
Jag blev en tomat och la ner huvet i bordet. " Kom igen Kimsan " hörde jag Chaz säga så jag ställde mig upp.
- Jag ser att du redan har hittat en kompis.
- Ja har känt Kimberly länge , sa Chaz och log stort.
Jag nickade och satt mig ner igen.
- Men vänta , var det inte du som kysste Justin i tidningen ?! skrek en tjej och jag slog huvudet i bänken fler gånger.
- Jo det var hon , sa Justin tyst och kollade mot mig.

Justin
Hon var så fin , min babygirl. Eller min förra. Ryan och jag hade snackat , så vi var sams. Chaz, han gillar inte henne så jag klarar av att dom är med varandra . Eller han gillar henne som kompis. Kimberly fick mycket uppmärksamhet , såg ut som att hon tyckte det var jobbigt. Stackaren. Lektionen tog slut. Det verkade som att Chaz och Kimberly väntade på oss.
- Kimberly... började jag och försökte få kontakt med henne.
- Ja , vad vill du ?! sa hon stöddigt.
- Du vet att jag älskar dig över allt . Du är min shawty, den finaste på världen.
- Justin , jag älskar dig också , riktigt mycket. Men , jag vet inte.. Fyller ju 16 imorgon , och jag orkar inte med någonting då.
- Wait , what ?! Fyller du år imorgon ? frågade jag.
- Hehe ja ..
- Vad önskar du dig ? jag kan fixa vadsomhelst!
- Jag har inget speciellt att önska
- Vifårse vad du får imorn.
Jag tror att det är allright mellan oss nu så jag kan henne en kram och kysste henne i pannan.
- Justin! sa hon surt och buttade bort mig.
- What ?
- Vi är inte tillsammans!
Jag sänkte ner huvudet.
- JUSTIN DREW BIEBER , VAFAN?!

Kommentarer
Postat av: stina

så som jag längtat efter en ny del, taaaack :D <333333

2010-12-09 @ 18:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback