Everything Changed : del 24

So tell me can you dig it
I'll always be your number one, number one fan (dig that)
And I should be your one and only man
You should pick me
Jag fick tårar i ögonen. Alltså , undra om han sjöng den för kul eller bara för att han hade känslor. Helt plötsligt kom Ryan brevid.
- Vem väljer du Kimberly? sa han högt.
- Herregud....

Del 24 :

Kimberly
- Ni kunde inte förstöra mer , sa jag och gick iväg. Jag hörde att nån gick bakom mig men jag vände mig inte om.
- Kimberly. sa Justin tyst .
- Vad ?! nästan skrek jag.
- Jag älskar dig, av hela mitt hjärta. Jag skulle kunna ge dig hela världen , du är guldvärd. Om jag förlorar dig så skulle jag avsluta min karriär. Avsluta mitt liv.
- Jag vet in.. Mer han jag inte med innan han kysste mig. Jag besvarade kyssen. Jag avslutade den och kramade om honom , jag hade saknat det här riktigt länge. Vi gick tillbaka hand i hand hem till mig och ut till festen. Ryan såg oss och han accepterade de . Jag släppte Justin och sprang fram till Chaz.
- Heeey Chazminator , sa jag och kramade han.
- Heeeeey baaby , sa han och snurrade runt mig.
Jag skrattade och tillslut så slutade han. Justin kom fram till oss och så stog vi ett tag och hade allmänt roligt. Det blev sent så tillslut gick alla hem. Jag och Justin gick in i mitt rum och satte oss på sängen. Han kysste mig . Jag besvarade och jag tog mina armar runt hans hals. Han la sig över mer och kyssen gick till hångel. Jag tog av han tröjan , han tog av min klänning. Han slet av sig sina byxor . Nu låg vi där i underkläder och hånglade. Helt plötlsigt så knackade det på dörren.
- Kimberly , vill du h .. OJ , FÖRLÅT! sa hon och stängde dörren. 
- Omg, lagom pinsam eller. suckade jag och gick mot min walk-in closet( dom vann på lotto , därför e allt lyx ;D ). Jag drog på mig en Lakers tröja och ett par svarta mjukis shorts . Jag gick ut till mitt rum igen och Justin hade lagt sig i soffan och kollade på en film. 
- Vad kollar du på baby? frågade jag och satte mig ner brevid honom. 
- Notebook , grym film.
- Neeeej , jag gråter alltid av den ! sa jag och burrade ner ansiktet i Justin tröja.
- Shawty, come on.
Jag tog upp huvudet och det var den sorgligaste delen , ögonen fylldes på några sekunder och sen rann allt. 
_______________________________________________________________________________________________
Yes iknow , skit kort. Men so ya know så mår jag ju skit dåligt , pga pappa.
 


Kommentarer
Postat av: ...

Meer, så himla bra händer ju lite oh!

2010-12-18 @ 22:15:33
Postat av: Julia

skit bra och gullig del :)

Vad har hänt mellan dig och din pappa? sitter här och är orolig även om jag inte känner dig, och om du inte mår bra så behöver du inte blogga på ett tag tills du mår bättre :) <3

2010-12-18 @ 22:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback