Everything Changed : del 23

-Asså omg , fan vad idiotiska vi är! sa jag och kollade på videon.
- Hahahhahahhaa , ja.
- Men jag måste gå nu , vi ses ikväll.

del 23:

Justin
Asså , vad fan ska jag köpa till henne ? Vad vill tjejer ha egentligen , blommor och choklad kanske. Fan , det är för klyschigt. Åh jag vet! Hon kommer gilla det.. Jag drog på mig svarta chinos , en svart trekvartsarmad tröja, röda supras och den svarta "västen" som jag hade på galan.

Sådär fast utan solbrillor, och det är ju chinos han har och inte jeans ;)

Jag såg fan snygg ut! Nu tog jag bilen till Chaz, vi skulle träffas innan så vi kunde dra dit tillsammans.
- Yo , bro. sa jag och dunka han i ryggen ( asså ni förstår vah :D )
- Yo . sa han. Vi måste gå nu.
- Yeah.
Vi gick till henne och plingade på dörren. Kimberly öppnade och jag svimmade nästan , hon var så jäkla fin!

Kimberly
Hade jag en onepiece fortfarande på mig? Varför stirrade Justin så mycket? Mina kläder var ju inte alls snygga , eller jo ganska. Men allt var från HM, sen jag var i Sverige. Om jag har något lite av så är det Pengar.

- Hej guys , sa jag och kramade båda.
-Grattis , sa båda.
Nu hade alla kommit. Vi gick ut i min trädgård. Det var kanske bara 60 pers. Vi 'festade' ett tag tills Justin tog fram gitarren och en stol.
- Okej alla, tyst! Jag ska sjunga en låt till Kimberly.
Jag väntade till jag hörde vilken låt det var , Pick me.

You're the finest girl I've ever seen
And I wanted you to know this
That every guy you meet ends up catchin' feelings for ya
You can have any of 'em
You can take your pick
But you need to check with me
Girl I promise I'm legit
Yes we'd be goin to the movies
In the theatre holding hands
I'll walk you home from school
I'll walk you to your classes
Playing my 360 yes you'll be my best friend
But most of all baby doll you'll be my love love love

You should pick me
So tell me can you dig it
I'm everything you need girl
So tell me can you dig it
I'll always be your number one, number one fan (dig that)
And I should be your one and only man
You should pick me
So tell me can you dig it
Think of how good it could be girl
So tell me can you dig it
I'll always be your number one number, one fan (dig that)
And I should be your one and only man
You should pick me, Yeah
You should pick me girl

You're my favorite part of the day
And every morning I look forward
To me seeing your face
I just need to see it some more
Baby I'm the kind of guy who can appreciate a girl
As amazing as you
So you gotta be my baby yeah
Cause we'll already be chillin at the beach
I'll take you on a cruise, Watch the sunset while we eat
You can have anything you want girl I'll be your best friend
But most of all baby doll you'll be my love love love

You should pick me
So tell me can you dig it
I'm everything you need girl
So tell me can you dig it
I'll always be your number one, number one fan (dig that)
And I should be your one and only man
You should pick me
So tell me can you dig it
Think of how good it could be girl
So tell me can you dig it
I'll always be your number one, number one fan (dig that)
And I should be your one and only man
You should pick me

You should pick the guy who makes you happy
Pick the flyer stuff
And pick the one who's got swag yeah
Pick the one who makes you laugh
The one that always got your back
Who would rather die, Than to make you sad
That's why

You should pick me
So tell me can you dig it
I'm everything you need girl
So tell me can you dig it
I'll always be your number one, number one fan (dig that)
And I should be your one and only man
You should pick me
So tell me can you dig it
Think of how good it could be girl
So tell me can you dig it
I'll always be your number one, number one fan (dig that)
And I should be your one and only man
You should pick me

Jag fick tårar i ögonen. Alltså , undra om han sjöng den för kul eller bara för att han hade känslor. Helt plötsligt kom Ryan brevid.
- Vem väljer du Kimberly? sa han högt.
- Herregud....

___________________________________________________________________________________________________________
Jag ursäktar för kort, men det är för att ni inte kommenterar!

Kommentarer
Postat av: laoww

meeer<3

2010-12-14 @ 19:16:38
Postat av: anna

meeeeeeer :DDDDD

2010-12-14 @ 20:05:43
Postat av: Du Vet Nog Vem =)

Meer =D



2010-12-15 @ 15:24:15
Postat av: Anonym

ooo, kom igen.. den äger!1 :D <3

2010-12-15 @ 16:36:01
Postat av: Julia

omg VÄÄLJ JUSTIN!!!

2010-12-15 @ 17:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback