FRÅGESTUNDS SVAR , ORKAR NT MED MKT FRÅGOR

OM MIG :

Om Dig:
1)Vad heter du? (förnamn & efternamn)
Maja ********* :D
2)Vem är din idol?
JB ofcourse .
3)Vilka artister gillar du förutom JB?
Bruno Mars,  Queen,TYLER WARD, Trey Songz ,Chris Brown , Soulja Boy, Vic. Massaaaaa !
4)Favorit låt?(behöver ej vara av JB)
kan inte bestämma en , shit . men nu oftast om man inte räknar med jb så blir det massa trey songz låtar ;)
5)Vad har du för klädstil? xD
Typ skate blandat med maja :D
6)Har du en bästavän?Om ja,Namnet? :D
Clara.
7)Tycker du Darin Zanyar är snygg? om inte, varför, motivera :D
Njaa. Asså inte riktigt min smak.
8) Tycker du Erik saade? om ja, motivera varför :)
Knappast. Han känns gay för mig, haha.
9) innan du gillade justin, vem va din idol då?
Oh shit, minns inte . Men jag typ diggade rihanna och chris brown , gör de fortfarande
10)Top 5 låtarna med Justin?
Pray
One Less Lonley Girl ( acoustic )
Favorite Girl ( acoustic)
Latin Girl
Pick Me
11)Vad skulle du göra om du blev hans OLLG på en konsert? t.ex Skrika? Få panik? Bli generad?
Asså , asså jag skulle inte få panik. Men jag skulle bli grymt glad och bli skit nervös. Skulle kännas helt jävla freakin AMAZING om jag blev hans OLLG !

12)Har du någon egen blogg? Alltså om dig själv. I såfall vad heter den?
yes, en skittråkig. majabiebeer.blogg.se
13) Favoritfärg?
lila,blått,gammelrosa , hotpink och typ grått.
14 ) Vart bor du ?
Trönö , I hälsingland
Vilken av JB's låtar gillar du minst?
Runaway Love.
Om Justin bad dig att bli hans a)bästavän eller b)flickvän. Vad skulle du välja? tänk noga och motivera ditt svar
Bästa vän. Vänskap kan hålla mer en kärlek.
Läser du några andra Bieber-noveller?
Yes, typ 15st xD
Vad tycker du om Jasmine Villegas?
Henne har jag verkligen inget emot. Men hon känns snäll men endå bitchig.
Kan inte du skriva om dig själv?
Ja heter Maja och är 12 år. Jag bor i kalla Norrland i skogen typ. Jag älskar att dansa och sjunga. Justin Bieber är min baby. Han förgyller min dag, han ändrade mitt liv. Orkar inte mer :D

OM JUSTIN

1)Är han kallblodig eller varmblodig?
Du , jag vette fan faktiskt.
2)Är han oskulld?
Ja , han säger det iallafall .
3)Gillar han mer blondiner eller brunetter?
Brunetter
4) Vilken dag och tid föddes Justin?
Tisdag 1 mars 1994 0:56
5) Har Justin kysst något fan någon gång? vem?
Jasmine var väl ett fan först ? Så Jasmine , vad jag vet.
6) Har han något skärsklit klädmärke han gillar?
På skor så är det Supras som gäller ;)
7 ) är justin tsm med selena gomez?
Jag tror det,  men ingen vet ju förutom dom två :) Jag tkr inte alls att dom passar , men bara Justin är lycklig ^^

Om bloggen:

1)Varför skriver du noveller?
För att det är grymt kul
2)Vad/vem är din inspiration för att skriva?
Jadu , efter jag läste bieberstorys så blev jag tagen så antagligen Jinet och Li.
3)Hur många kapitel har du tänkt dig göra innan du börjar på en ny?
Har redan börjat
4)Skulle du någon gång tänka dig att stänga ner bloggen?Om ja,varför? :(
Om man får massa haters så, ja :)
1.Gillar du att blogga?, ele dum fråga kanske? äh
Eh ja ? :)
2.Tänker du börja med någon ny story någon gång? Men gör plz inte det denna är ju så bra =)
Thank you Selma ;) Men jag ska göra det, för denna blev tråkigl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback