Everything Changed : Del 25 ( kände för att va snäll mot er .)

- Vad kollar du på baby? frågade jag och satte mig ner brevid honom. 
- Notebook , grym film.
- Neeeej , jag gråter alltid av den ! sa jag och burrade ner ansiktet i Justin tröja.
- Shawty, come on.
Jag tog upp huvudet och det var den sorgligaste delen , ögonen fylldes på några sekunder och sen rann allt. 
del 25 :

Vi såg klart filmen och sen la vi oss i min säng.
- Kimberly ?
- Mhhmm.... sa jag tyst.
Han tog ett djuptandetag.
- Efter julafton så ska jag på MY WORLD TOUR.
- I know, baby.
- I 8 månader..
- WHAAAAAT ?! skrek jag. Mina ögon fylldes med tårar och jag sprang in på toan och låste in mig. *
JUSTIN
Helvete , vad har jag gjort nu. Jag gick mot toan och knackade.
- Kimberly, du ska ju följa med ! Varför ledsen ?
Dörren öppnades och Kimberly såg skitglad ut.
- Varför sa du inte det på en gång , hon kastade sig över mig. Jag kramade om henne och kysste henne på pannan. Vi gick återigen till sängen och somnade om. Jag vaknade av att Kimberly hoppade i sängen och sjöng Baby. När hon såg att jag hade vaknat sken hon upp.
- Vad ska vi göra idag ? frågade hon och log stort.
- Jadu , jag vette fan. Baka , kanske ? haha.
- JA! smartass. Vi bakar pepparkakor.
- Sure, sa jag och gick och drog på mig jeans , en vit tshirt och en grå hood. När jag var klar så hade Kimberly redan gått ner. Hon var så söt , i flätor och mjukis byxor som det stog BIEBERS på.
- Kom hit, sa hon medans hon kavlade. Jag gick mot henne och ställde mig bakom henne. Jag tog mina händer över hennes och kavlade. Jag tog en handfull med mjöl och tröck upp det i Kimberlys ansikte.
- JUUUSSSTIIIIIIN! skrek hon och skrattade.
- HAHAHAHHA.
Hon tog hela bunken med mjöl och kastade på mig.
- BOOJAH! skrek hon och sprang iväg. När vi var i världens mjölkrig kom Cassandra ner och ville vara med. Alla kastade mjöl på varandra och garvade. Sen kom Kimberlys mamma ner. 
- Kimberly, kan vi prata lite ? frågade hon och såg sur ut. 

KIMBERLY 
- Vad ? frågade jag med armarna i kors.
- Vad gjorde du och Justin igår egentligen?
- Vi hade inte sex iallafall, sa jag.
Hon kollade på mig som om hon inte trodde på mig.
- Asså jag är allvarlig, vi skulle ha haft det men sen kom du in !
Jag stampade iväg mot Justin.
- WHAT THE FUCK!


Kommentarer
Postat av: Astrid

meeeeeeeer :D:D

2010-12-19 @ 15:10:47
Postat av: Sunshine =)

Meer ;)

2010-12-19 @ 15:15:04
Postat av: Julia

HAHAH omg ofta hon sa det rakt ut, ''vi skulle ha haft det'' HAHAHA DU ÄR SKÖÖÖN!

2010-12-19 @ 17:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback